کد خبر : 1092
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲

سخنان مقام معظم رهبری خستگی ۴۰ و چند ساله را از تنم بیرون کرد

سخنان مقام معظم رهبری خستگی ۴۰ و چند ساله را از تنم بیرون کرد

  نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تجلیل از مقام معظم رهبری گفت: سخنان معظم‌له بعد از استعفا، خستگی ۴۰ و چند ساله را از تن من بیرون کرد آیت الله شاهچراغی، در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان‌ با اشاره به شروع

سخنان  مقام معظم رهبری خستگی ۴۰ و چند ساله را از تنم بیرون کرد

  نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تجلیل از مقام معظم رهبری گفت: سخنان معظم‌له بعد از استعفا، خستگی ۴۰ و چند ساله را از تن من بیرون کرد

آیت الله شاهچراغی، در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان‌ با اشاره به شروع به کار دولت جدید در کشور اظهار کرد: مردم در این ایام خوشحال هستند و امیدوار هستند که انشالله گره‌ها به دستان آیت الله رئیسی باز شود.

این عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه امام جمعه و نماینده جدید در استان، هدیه مقام معظم رهبری به مردم استان است که جای تبریک و خوشحالی دارد تصریح کرد: تا زنده هستم، محبت های مقام معظم رهبری را فراموش نکرده و قدردان ایشان هستم و سخنان ایشان بعد از استعفا، خستگی ۴۰ و چند ساله را از تن من بیرون کرد.

وی ادامه داد: ما، مردم استان، مرد و زن، کوچک و بزرگ، خانواده معظم شهدا و بویژه مسئولان استان، از حضرت آقا، مقام معظم رهبری تشکر می‌کنیم.

نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان: اضافه کرد: از معاون دفتر ایشان تقاضا دارم سلام ما و مردم استان را خدمت حضرت مقام معظم رهبری ابلاغ فرمایند.

وی با اشاره به انتصاب امام جمعه جدید سمنان افزود: نعمت وجودی حجت الاسلام مطیعی را نیز به مردم استان تبریک گفته و همانگونه که قبلا گفتم، همراه، حامی ایشان در حد توان بوده و از ایشان پشتیبانی خواهم کرد.

شاهچراغی گفت: از مردم عزیز در جای جای استان نیز تقاضا دارم همان محبتی که به بنده داشتند، به آقای مطیعی داشته و حامی ایشان باشند.

وی با بیان اینکه از استاندار خوب سمنان نیز تقدیر می کنم که در اوج شدت کرونا شرایط برگزاری این مجلس را فراهم کردند خاطرنشان کرد: من تا زنده ام و نفس میکشم در خدمت مردم استان، مسئولان استان، خانواده معظم شهدا هستم و دعاگوی مردم استان خواهم بود.
به گزارش ایسنا در این آیین با تقدیر از خدمات آیت‌الله شاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، حجت‌الاسلام مطیعی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان معارفه شد.

آیت الله شاهچراغی مورد اعتماد امامین انقلاب بودند
همچنین حجت الاسلام امینی، امام‌ جمعه شاهرود نیز در این آیین گفت:یکی از شرافتمندانه ترین خدمت ها، خدمت در سنگر نماز جمعه است که ارتباط با خداوند و اتصال با ولی خدا و ارتباط مردم را با هم توامان دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق خدمت صادقانه در سنگر امام‌ جمعه، حضرت آیت الله شاهچراغی هستند خاطرنشان کرد: زهد، پاکی و سلامت نفس ایشان، عزیزی که مورد اعتماد امامین انقلاب و اعتماد مردم در مجلس خبرگان رهبری در دو دوره هستند، می‌تواند الگوی ما و جوانان ما بوده و سرمایه ما در استان است.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه سلوک، اخلاق، محبت و دعوت به وحدت حضرت آیت الله شاهچراغی، یادگار های ماندگار است افزود: از طرف خودم و به نیابت ائمه جمعه استان، به ایشان خسته نباشید گفته و برایشان آرزوی عزت، سلامتی و توفیق داشته و ایشان را همچنان بزرگ استان می دانیم و از وجودشان بهره مند خواهیم شد.

وی همچنین ضمن تبریک به حجت‌السلام والمسلمین مطیعی گفت: حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نیز که سِبقه ارزشی، جهادی، حوزوی و مدیریتی دارند مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند و به ایشان‌خیر مقدم گفته و انشالله در آینده همراه ایشان خواهیم بود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

سایت فروش لوازم بنز

خرید حساب پراپ

دوره فتوشاپ در تبریز

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

تولید فیلم استرچ

دستگاه تولید سبد میوه

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز