کد خبر : 1639
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۰۷

صنعتگر صنایع ‌دستی خوزستان در میان کارآفرینان برتر زن کشور

صنعتگر صنایع ‌دستی خوزستان در میان کارآفرینان برتر زن کشور

  معاون صنایع ‌دستی و هنرهای سنتی مدیر کل میراث ‌فرهنگی خوزستان از انتخاب بانوی صنعتگر خوزستانی به عنوان یکی از ۲۰ کارآفرین برتر زن کشور خبر داد. به گزارش ایسنا، شکرالله قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: دهمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر کشور با رأی مردم که از ۱۰ تیر ماه گذشته

صنعتگر صنایع ‌دستی خوزستان در میان کارآفرینان برتر زن کشور

  معاون صنایع ‌دستی و هنرهای سنتی مدیر کل میراث ‌فرهنگی خوزستان از انتخاب بانوی صنعتگر خوزستانی به عنوان یکی از ۲۰ کارآفرین برتر زن کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، شکرالله قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: دهمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر کشور با رأی مردم که از ۱۰ تیر ماه گذشته از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست ‌جمهوری آغاز شده بود، با انتخاب نفرات برتر به کار خود پایان داد و از برگزیدگان توسط دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده تجلیل شد.
او بیان کرد: در نهایت از میان ۱۱۰ کارآفرین برتر معرفی‌شده در سامانه انتخابات، ۲۰ بانوی کارآفرین کشوری توانستند در دور دهم نظرسنجی سایت معاونت ریاست ‌جمهوری در امور زنان و خانواده بیشترین آرای مردمی را کسب کنند که در این میان لیدا محمدی هنرمند صنایع‌ دستی خوزستان در رشته چرم‌دوزی از روستای «ملاشیه» عنوان کارآفرین برتر بخش روستایی را موفق شد از آن خود کند.
معاون صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی خوزستان بیان کرد: این انتخابات از اسفند سال ۱۳۹۷ با ایجاد سامانه انتخاب برترین کارآفرینان زن روی تارنمای معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده، آغاز به کار کرد تا مردم و جوامع محلی با کارکرد این بانوان پرانگیزه و آثار تلاش‌های آن‌ها آشنا شوند.
براساس اعلام اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، او با اشاره به این ‌که پس از ۹ دوره و ۱۸۰ برگزیده از شهرها و روستاهای کشور دهمین دوره این انتخابات نیز برگزار شد، افزود: انتخاب این کارآفرینان بدین شکل بود که هموطنان با مراجعه به سامانه http://vote.women.gov.ir در تارنمای معاونت زنان و خانواده ریاست‌ جمهوری و مشاهده اطلاعات ثبت‌شده از کارآفرینان بر این سامانه و آشنایی با فعالیت آن‌ها، به بهترین‌ها رأی دادند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

سایت فروش لوازم بنز

خرید حساب پراپ

دوره فتوشاپ در تبریز

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

تولید فیلم استرچ

دستگاه تولید سبد میوه

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز