ممنوعیت تکالیف نوروزی به دانشآموزان/تولید اپلیکیشن دانشآموزی “نوروز باستان” در سمنان
ایسنا/سمنان معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان از انتشار اپلیکیشن تولیدی این استان برای فعالیت های دانشآموزان در ایام تعطیلی نوروز 1400 خبر داد. مریم حدادی 28 اسفندماه اظهار کرد: این برنامه کاربردی در راستای اجرایی شدن برنامه شماره 3 سال 1399 معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان تولید و منتشر شده است. به گفته وی در شرایط
ایسنا/سمنان معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان از انتشار اپلیکیشن تولیدی این استان برای فعالیت های دانشآموزان در ایام تعطیلی نوروز 1400 خبر داد.
مریم حدادی 28 اسفندماه اظهار کرد: این برنامه کاربردی در راستای اجرایی شدن برنامه شماره 3 سال 1399 معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان تولید و منتشر شده است.
به گفته وی در شرایط کرونایی و اعمال محدودیت های سفر، استفاده از این اپلیکیشن، می تواند به تقویت قوه خیال، تصور، تجسمم و حواس پنج گانه و مهارت های مشاهده، گوش دادن، سخن گفتن خلاق و … در نوآموزان و دانش آموزان منجر شود.
معاون آموزش ابتدایی استان با تأکید بر ممنوعیت انجام تکالیف درسی در ایام نوروز، به مربیان و آموزگاران سراسر استان یادآوری کرد: از ارائه هرگونه تکلیف، تکمیل جزوه و یا پیک آموزشی خودداری کرده و فقط در چارچوب تعیین شده، نوآموزان و دانشآموزان را به یکی از دو محور ادبی و هنری در ایام نوروز راهنمایی کنند.
وی ادامه داد: دانش آموزان نیز میتوانند با حمایت خانواده موضوعاتی از قبیل دلتنگی مدرسه، دوری از دوستان و بازیهای گروهی، دنیایی با حضور کرونا، همدلی و نوع دوستی، مسؤولیت پذیری، ادب، جرأت ورزی را انتخاب و آثار خلاقانه خود را در قالب داستان خوانی، داستان گویی، داستان نویسی، نقاشی، عکاسی، فیلم ،پادکست، ویدئوکست و پاور پوینت ارائه کنند.
حدادی افزود: تولید این اپلیکیشن حاصل کار گروهی اعضاء دبیرخانه استانی توسعه سواد خواندن و نوشتن، آموزگاران پرتوان و دانشجومعلمان و دانش آموزان استان بوده و مزیت آن به نسبت اپلیکیشن های سایر استان ها، تولید 100 درصدی محتواست.
انتهای پیام
منبع:ایسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰