کد خبر : 168024
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۳۱

۱۱۰ ایلام چند بار به صدا در آمد؟

۱۱۰ ایلام چند بار به صدا در آمد؟

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به رضایتمندی 92 درصدی شهروندان از پلیس در سطح استان، گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از 220 هزار نیاز مردمی به حضور پلیس، در سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 ثبت شده است. سرهنگ”دلاور القاصی مهر”  اظهار کرد: مردم استان ایلام در طول ۱۰ ماهه سال جاری،

۱۱۰ ایلام چند بار به صدا در آمد؟

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به رضایتمندی 92 درصدی شهروندان از پلیس در سطح استان، گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از 220 هزار نیاز مردمی به حضور پلیس، در سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 ثبت شده است.

سرهنگ”دلاور القاصی مهر”  اظهار کرد: مردم استان ایلام در طول ۱۰ ماهه سال جاری، 225 هزار و 694 بار با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و خواستار نیاز پلیسی در حوزه های مختلف شده اند .

وی افزود: مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ با هدف ایجاد رسیدگی سریع و فوری به مطالبات و نیازهای پلیس مردم یکی از بزرگر ترین سامانه های امداد رسانی  بوده به طوری که امسال بیش از ۲۲۰ هزار تماس مردمی برای حضور پلیس در این سامانه ثبت شده که بیش از ۶۸ هزار عملیاتی، ۱۴۲ هزار مشاوره انتظامی و۱۴ هزار هم غیر قابل رسیدگی بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد 14هزار و 662 تماس غیر قابل پیگیری با سامانه فوریت های پلیسی برقرار شده است، گفت:هم استانی های عزیز بایستی بدانند که این سامانه برای رسیدگی به مشکلات پلیسی مردم راه اندازی شده است و تماس های بی مورد با این مرکز موجب تعلل در انجام ماموریت برای کسانی می شود که واقعا نیاز حاد انتظامی دارند.

القاصی مهر تصریح کرد: تماس های شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 ،نشان از مشارکت و اعتماد مردم نسبت به پلیس را دارد و همچنان ما خواستار مشارکت بیش از پیش شهروندان در تولید و ارتقاء امنیت هستیم.

وی گفت:بیشترین میزان تماس های واصل شده به این مرکز در حوزه جرائم عمومی با ۳۱درصد،نزاع و درگیری ۲۰درصد و تصادفات۱۹درصد بوده است .

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه براساس ارزیابی های و بازخوردگیری واحدهای عمل کننده در بازه مذکور بیش از ۹۲ درصد رضایت مندی شهروندان  حاصل شده است، تصریح کرد:پلیس، سامانه تلفنی 110 را با هدف خدمت رسانی به موقع به منظور ارتقاء امنیت و کسب رضایت مردم راه اندازی کرده است که کسب رضایت ۹۲ درصدی از سوی مردم، وظیفه این نیرو را برای ارائه خدمات بهتر سنگین تر و البته امیدوارتر می کند .

القاصی مهر گفت : هم استانی های عزیز می توانند با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات، در تامین امنیت استان مشارکت داشته و پلیس را در برخورد با افراد هنجار شکن همراهی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوره ICDL در تبریز

فروش لوازم صنعتی

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز