کد خبر : 171788
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

مروجان دینی الگو و اسوه جامعه باشند/ مجاهدت شبکه تبلیغی کشور ستودنی است

مروجان دینی الگو و اسوه جامعه باشند/ مجاهدت شبکه تبلیغی کشور ستودنی است

ایسنا/گلستان مرجع عالیقدر جهان تشیع با اشاره به لزوم تقویت معنویت در درون ساختارهای دینی و تبلیغی، گفت: مروجان دینی باید الگو و اسوه جامعه باشند. آیت الله سیدمحمدعلی علوی حسینی گرگانی در دیدار صمیمی مدیرکل، معاونین و پرسنل اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با این عالم و مرجع عالیقدر جهان تشیع با اشاره به اینکه تلاشها

مروجان دینی الگو و اسوه جامعه باشند/ مجاهدت شبکه تبلیغی کشور ستودنی است

ایسنا/گلستان مرجع عالیقدر جهان تشیع با اشاره به لزوم تقویت معنویت در درون ساختارهای دینی و تبلیغی، گفت: مروجان دینی باید الگو و اسوه جامعه باشند.

آیت الله سیدمحمدعلی علوی حسینی گرگانی در دیدار صمیمی مدیرکل، معاونین و پرسنل اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با این عالم و مرجع عالیقدر جهان تشیع با اشاره به اینکه تلاشها و مجاهدت شبکه تبلیغی دین در سطح کشور، اظهار کرد: صمیمانه از تک تک قدومی که در این مسیر پرافتخار و پرنور برداشته می شود به عنوان یک طلبه دینی تشکر و قدرانی می کنم.

وی با بیان اینکه تقاضای من از همه فعالان حوزه تبلیغ این است که معارف و زیبایی های کلام اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را به گوش و جان مردم بسپارید، افزود: مردم تشنه معارف الهی و آگاهی در حوزه معارف دینی هستند و قطعا اگر درست و به جا این معارف را دریافت کنند آغوششان برای فهم این معارف باز است.

مروجان دینی الگو و اسوه جامعه باشند/ مجاهدت شبکه تبلیغی کشور ستودنی است

مروجان دینی الگو و اسوه جامعه باشند/ مجاهدت شبکه تبلیغی کشور ستودنی است

مرجع عالیقدر جهان تشیع با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم معنویت و تمامی ابعاد وجودی را در خودمان تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: مروجان دینی باید در همه ابعاد الگو و اسوه جامعه در میدان عمل باشند تا بتوانند در انجام رسالت های خود سربلند و موفق شوند.

به گزارش ایسنا در ابتدای این جلسه مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان حجت الاسلام عباسعلی گرزین گزارشی از اقدامات و برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی در حوزه های مختلف ترویجی، تبلیغی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی در استان گلستان ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز