کد خبر : 202034
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷

دانلود زیرنویس فیلم Hot Take: The Depp/Heard Trial 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Hot Take: The Depp/Heard Trial 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Hot Take: The Depp/Heard Trial 2022 هرگز یک فیلم تلویزیونی ساخته شده عنوانی به اندازه Hot Take: The Depp/Heard Trial نداشته است. این فیلم دراماتیزه‌ای از محاکمه افترای است که جانی دپ علیه امبر هرد در رابطه با فروپاشی ازدواج آنها و متعاقب آن فروپاشی شهرت آنها به عنوان بازیگران حتی مبهم

دانلود زیرنویس فیلم Hot Take: The Depp/Heard Trial 2022 هرگز یک فیلم تلویزیونی ساخته شده عنوانی به اندازه Hot Take: The Depp/Heard Trial نداشته است. این فیلم دراماتیزه‌ای از محاکمه افترای است که جانی دپ علیه امبر هرد در رابطه با فروپاشی ازدواج آنها و متعاقب آن فروپاشی شهرت آنها به عنوان بازیگران حتی مبهم قابل استخدام انجام داد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Hot Take: The Depp/Heard Trial 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Hot Take: The Depp/Heard Trial 2022 محاکمه، به یاد دارید، در ژوئن به پایان رسید. این فیلم امروز در شهریور اکران می شود. این یک برداشت بسیار داغ است. داغ داغ. مسلما خیلی گرم است. کل فیلم در عرض چند هفته نوشته، بازیگران، فیلمبرداری و ویرایش شده است. و این بدان معنی است که اگر خود را طرفدار نکات ظریف یا ملاحظات یا هر مقداری از دیدگاه می دانید، احتمالاً چیزی نیست که بخواهید تماشا کنید.

اما این دلیلی نخواهد بود که آن را تماشا کنید. این فیلم (برای تماشای رایگان در Tubi در ایالات متحده، و همیشه قرار است در نقطه‌ای در بریتانیا از کانال 5 پخش شود) در نهایت فقط دو هدف را دنبال می‌کند. اولین مورد این است که به‌عنوان خوراک بیشتر برای غول‌هایی عمل کنیم که آزمایش را هنگام پخش مستقیم آن در اینترنت انجام دادند و به شدت به یک خروجی جدید برای همه مجموعه زشت غرایز صابونی و احساس بدشان نیاز دارند. و دومی به‌خاطر مجموعه‌ای بی‌وقفه از کلاه گیس‌های بد و لهجه‌های عجیب و غریب و ست‌های ارزان‌قیمت، باید مورد تعجب قرار گیرد. اگر یکی از این موارد را دوست دارید، Hot Take: The Depp/Heard Trial چیزهای زیادی برای ارائه دارد. اگر این کار را نکنید – و امیدوارم اینطور باشد – باید مانند طاعون از آن اجتناب کرد.

با این حال، به خاطر این مقاله، فرض کنیم که شما این کار را انجام می دهید. نکته Hot Take: The Depp/Heard Trial به نظر می رسد تلاشی برای نشان دادن کل قوس وحشتناک خواستگاری، ازدواج و طلاق جانی دپ و امبر هرد باشد، همانطور که از طریق روایت های متفاوت آنها در دادگاه منطقه فیرفکس گفته شده است. ما شیمی آنها را در مجموعه The Rum Diary و لحظه ای که آنها لقب های واقعاً وحشتناکی را برای یکدیگر انتخاب کردند (اگر شما فراموش کرده بودید، اسلیم و استیو) می بینیم. ما جانی دپ را در جذاب‌ترین و مؤدبان‌ترین حالتش و امبر هرد را در عفیف‌ترین حالتش می‌بینیم. و سپس، البته همه چیز اشتباه می شود.

زیرنویس فیلم Hot Take: The Depp/Heard Trial 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Hot Take: The Depp/Heard Trial 2022 در زندگی واقعی، طبق همه روایت ها، ازدواج آنها با برخورد شخصیت های سمی و نامتناسب خدشه دار شد. در دپ، ما مرد بالغی داشتیم که از دوران کودکی آزاردهنده اش زخمی شده بود، که تمایل داشت اختلالات عاطفی خود را پشت یک کوکتل الکل و مواد مخدر پنهان کند. و در هرد، زنی داشتیم که با تشخیص گزارش شده اختلال شخصیت مرزی و اختلال شخصیت هیستریونیک گزارش شده بود. مسئولیت معوقی که با پول و شهرت همراه است را اضافه کنید و تعجبی ندارد که این زوج با هم برخورد کنند.

اما این زندگی واقعی نیست. این یک فیلم تلویزیونی است که در هفته‌ها با هم آویزان می‌شود، و بنابراین بسیاری از این آسیب‌ها از طریق صحنه‌هایی منتقل می‌شود که جانی دپ با پوشیدن یک کلاه خنده‌دار و کمی تاب خوردن به همه این آسیب‌ها اشاره می‌کند. آیا این بازتابی واقعی از اینکه اوضاع واقعا چگونه بوده است؟ شاید هیچوقت نفهمیم اما همچنین، البته نه.

که یکی دیگر از مشکلات فیلم است. در حقیقت، هیچ کس واقعاً نمی داند پشت درهای بسته با دپ و هرد چه اتفاقی افتاده است. تنها چیزی که هر کس باید ادامه دهد، شهادت های آنهاست که بسیار متفاوت بود. چگونه چنین فیلمی می تواند امیدوار باشد که به حقیقت برسد؟ اساساً با حتی تلاش نکردن.

گاهی اوقات فقط به ما نمایش داده می شود که هر یک از آنها درباره رویدادهای خاص گفته اند. بنابراین، به عنوان مثال، در طول حادثه بدنام که در آن اتاقی با شیشه و خون شکسته شد و دپ مقداری انگشتش را از دست داد، صحنه‌ای را می‌بینیم که جانی دپ با خشونت مستی عقلش را از دست می‌دهد و امبر هرد را کتک می‌زند و خفه می‌کند. و سپس یکی دیگر را می بینیم که در آن هرد عمدا انگشت خود را قطع می کند و او شروع به استفاده از خون به دست آمده برای نوشتن توهین های ناخوانا درباره همسرش روی دیوار می کند. هر کدام می تواند درست باشد. خوشبختانه برای ما، هر دوی آنها مانند یک جفت سوراخ در هر دو ظاهر می شوند.

زیرنویس فیلم Hot Take: The Depp/Heard Trial 2022 - بلو سابتایتل

جالب اینجاست که به نظر می‌رسد این فیلم از اکثر مخاطبان خود متنفر است. از آنجایی که این آزمایش در سراسر رسانه‌های اجتماعی انجام شد، ما نیز با برنامه‌های عجیب و غریب شبیه ترومن شو مواجه می‌شویم که در آن تعدادی از TikTokers جعلی تفسیری در مورد آزمایش ارائه می‌کنند. یکی از آنها از امبر هرد متنفر است، یکی رویکرد تحلیلی جدی تری به وقایع ارائه می دهد، و یکی کمدینی است که صحنه هایی از دادگاه را در پیاپی کلاه گیس های بد به نمایش می گذارد. اولاً، این مورد آخر به طور مشروع دیوانه است، زیرا به این معنی است که – در طی یک بازسازی بد از وقایع زندگی واقعی – ما با بازسازی بدتری از بازسازی بد رفتاری که اخیراً تماشا کرده‌ایم رفتار می‌کنیم. این مانند نشستن در نسخه‌ای از Inception است که توسط کسی که مصمم است اراده شما برای زندگی را از بین ببرد، خواسته شده است.

اما همچنین، از نظر واقع بینانه، چه کسی واقعاً قرار است این تریپ را تماشا کند، جدای از افرادی که تفسیرهای در حال اجرا خود را در طول دادگاه پخش می کنند؟ تمسخر آنها به همان اندازه تهاجمی در بهترین حالت بسیار غیرمعمول به نظر می رسد.

زیرنویس Hot Take: The Depp/Heard Trial 2022 - بلو سابتایتل

که به این معنی نیست که این فیلم کاملاً بی ارزش است. اگر می‌خواهید سبک زندگی هالیوود را روی یک بند کفش بازتولید کنید – مانند صحنه‌ای که کنسرت پس از محاکمه دپ در رویال آلبرت هال روی صحنه می‌رود به گونه‌ای که به نظر می‌رسد او واقعاً در کم‌کم‌ترین مرد کارگر جهان بازی می‌کند. باشگاه – این اساسا کریسمس شماست. اما، صادقانه، این در مورد آن است.

شاید اخلاقیات Hot Take: The Depp/Heard Trial این باشد که سریعتر همیشه به معنای بهتر نیست. در اینجا مطلقاً هیچ بینشی در مورد چیزی وجود ندارد. از نظر واقع بینانه، شاید بهتر بود قبل از انجام چنین کاری، یک یا دو سال صبر کنید و اجازه دهید پیامدهای آزمایشی به درستی حل شود. نه تنها به این دلیل که اکنون که حرفه آنها در توالت است، احتمال زیادی وجود دارد که دپ و هرد برای بازی خودشان آماده باشند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

سایت فروش لوازم بنز

خرید حساب پراپ

دوره فتوشاپ در تبریز

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

تولید فیلم استرچ

دستگاه تولید سبد میوه

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز