جستجوی Google برای نمایش کمتر نتایج پرسشهای متداول
به گزارش سایت بای رپورتاژ و به نقل از سایت میز سرو گوگل اعلام کرد که به زودی نتایج کمتری را در نتایج جستجوی گوگل خواهید دید. چرا؟ من فرض میکنم چون تعداد زیادی از این نتایج غنی در جستجو نمایش داده میشوند، گوگل اکنون معیاری را برای نشان دادن آنها بسیار بالاتر میسازد.
به گزارش سایت بای رپورتاژ و به نقل از سایت میز سرو گوگل اعلام کرد که به زودی نتایج کمتری را در نتایج جستجوی گوگل خواهید دید. چرا؟ من فرض میکنم چون تعداد زیادی از این نتایج غنی در جستجو نمایش داده میشوند، گوگل اکنون معیاری را برای نشان دادن آنها بسیار بالاتر میسازد. گوگل نوشت: این «در طول هفته آینده در سراسر جهان، به همه زبانها و کشورها منتشر میشود». اگرچه جان مولر از گوگل گفت نه.
گوگل گفت: “برای ارائه یک تجربه جستجوی تمیزتر و سازگارتر، ما نحوه نمایش برخی از انواع نتایج غنی در نتایج جستجوی Google را تغییر می دهیم.”
همچنین، شما نباید و احتمالاً نباید، داده های ساخت یافته خود را حذف کنید. داده های ساختار یافته FAQPage و داده های ساختار یافته HowTo احتمالاً در صفحات شما باقی می مانند. گوگل نوشت: “در حالی که می توانید این داده های ساختاریافته را از سایت خود حذف کنید، نیازی به حذف فعالانه آن نیست. داده های ساختاریافته ای که استفاده نمی شوند برای جستجو مشکلی ایجاد نمی کنند، اما همچنین هیچ اثر قابل مشاهده ای در جستجوی گوگل ندارند.” گوگل این نتایج غنی را در سال 2019 اضافه کرد و من حدس میزنم تمام شده است…
پرسشهای متداول نتایج غنی برای سایتهای معتبر محفوظ است
گوگل گفت برای نتایج غنی از پرسشهای متداول، آنها «فقط برای وبسایتهای معتبر دولتی و بهداشتی» در نتایج جستجوی Google نشان داده میشوند.
بقیه سایت ها چطور؟ گوگل گفت ممکن است نمایش داده شود، اما گوگل اضافه کرد که “دیگر به طور منظم نشان داده نمی شود” برای همه سایت های دیگر.
چگونه سایت خود را مجبور می کنید که اینها را نشان دهد؟ خوب، گوگل گفت “سایت ها ممکن است به طور خودکار برای این درمان بسته به واجد شرایط بودنشان در نظر گرفته شوند”، بنابراین کار زیادی نمی توانید انجام دهید جز اینکه سعی کنید سایت خود را بهتر کنید؟؟؟
HowTo Rich Results فقط در جستجوی دسکتاپ
هنگامی که صحبت از نتایج غنی از HowTo به میان میآید، گوگل اعلام کرد که آنها را از نتایج جستجوی موبایل حذف میکند و آنها را فقط در جستجوی دسکتاپ نشان میدهد. گوگل گفت: “نتایج غنی از How-To (از داده های ساختار یافته HowTo) فقط برای کاربران دسکتاپ نشان داده می شود و نه برای کاربران دستگاه های تلفن همراه.”
در مورد نمایه سازی موبایل اول چطور؟ گوگل گفت: “توجه داشته باشید که با نمایه سازی تلفن همراه، گوگل نسخه موبایل یک وب سایت را به عنوان مبنای نمایه سازی ایندکس می کند: برای نمایش نتایج غنی از How-To روی دسکتاپ، نسخه موبایل وب سایت شما باید دارای نشانه گذاری مناسب باشد.”
تغییرات کنسول جستجو
امیدوارم هیچ یک از شما نتایج غنی خود را در اینجا از دست ندهد، اما انتظار دارم بسیاری از ما شاهد ناپدید شدن آنها باشیم. این بدان معناست که ممکن است ترافیک کمتری از جستجوی Google و کاهش نرخ کلیک در کنسول جستجو مشاهده کنید.
گوگل در پست وبلاگ خود به این موضوع پرداخته و نوشته است: “برای هر دوی این موارد، ممکن است این تغییر را در گزارش کنسول جستجو برای وب سایت خود نیز مشاهده کنید. به ویژه، این مورد در معیارهای نشان داده شده برای سوالات متداول و نحوه جستجو قابل مشاهده خواهد بود. ظاهر شدن در گزارش عملکرد، و در تعداد نمایشهای گزارششده در گزارشهای بهبود مناسب. این تغییر بر تعداد موارد گزارششده در گزارشهای بهبود تأثیری نمیگذارد. ظاهر جستجو و گزارشها برای مدتی در کنسول جستجو باقی خواهند ماند. بودن.”
باید اضافه کنم، گوگل چندین بار نتایج غنی کمتری را در طول سال ها نشان داده است، بنابراین این نباید برای خیلی ها تعجب آور باشد.
شرط می بندم که بسیاری از شما می گویید، خوب گوگل اکنون داده های ساختار یافته ما را دریافت کرده است و هیچ پاداشی برای آن وجود ندارد… متوجه شما هستم…
Ryan Levering از Google در Mastodon اضافه کرد: “سؤالات متداول خارج از کنترل IMO بود… داده های ساختاریافته را مانند یک بردار هرزنامه، مانند سوء استفاده از رتبه بندی های کل، می کرد.”
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰