کد خبر : 209400
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶

تلفن های گلکسی اکنون می توانند از طریق کیف پول سامسونگ پول ارسال و دریافت کنند

تلفن های گلکسی اکنون می توانند از طریق کیف پول سامسونگ پول ارسال و دریافت کنند

کیف پول سامسونگ برای خرید فقط می‌توانست در فروشگاه‌های آفلاین پرداخت‌های تلفن همراه انجام دهد. با این حال، اکنون می توان از آن برای ارسال و دریافت پول از طریق یک ضربه ساده استفاده کرد. این ویژگی در کره جنوبی در حال اجراست و می تواند در آینده برای سایر کشورها نیز عرضه شود. از

کیف پول سامسونگ برای خرید فقط می‌توانست در فروشگاه‌های آفلاین پرداخت‌های تلفن همراه انجام دهد. با این حال، اکنون می توان از آن برای ارسال و دریافت پول از طریق یک ضربه ساده استفاده کرد. این ویژگی در کره جنوبی در حال اجراست و می تواند در آینده برای سایر کشورها نیز عرضه شود.

از ویژگی «Tap Transfer» کیف پول سامسونگ برای ارسال و دریافت پول بین تلفن‌های Galaxy استفاده کنید
سامسونگ اعلام کرده است که قابلیت جدیدی به نام «Tap Transfer» را در اپلیکیشن کیف پول سامسونگ معرفی می کند. این به کاربران گوشی های هوشمند Galaxy اجازه می دهد تا از طریق ضربه زدن به پشت تلفن خود پول ارسال و دریافت کنند. این ویژگی جدید از طریق NFC کار می کند و پس از به روز رسانی اپلیکیشن Samsung Wallet فعال می شود.

کاربران گوشی‌های هوشمند گلکسی که می‌خواهند از طریق کیف پول سامسونگ به شخص دیگری پول منتقل کنند، باید اعتبار حساب بانکی خود را در برنامه اضافه کنند، مبلغی را که باید منتقل شود وارد کنند و پشت تلفن خود را در پشت تلفن شخص دیگر نگه دارند. پس از شروع فرآیند، کیف پول سامسونگ مشخصات بیومتریک (اثر انگشت) کاربر را درخواست می کند.

این ویژگی در حال حاضر توسط Woori Bank پشتیبانی می‌شود و سامسونگ تأیید کرده است که به زودی برای سایر بانک‌ها نیز پشتیبانی خواهد کرد.

برای بهبود حریم خصوصی هر دو کاربر درگیر در فرآیند انتقال، شماره تلفن هر دو کاربر رمزگذاری شده است و تنها چهار رقم آخر شماره تلفن گیرنده به فرستنده نمایش داده می شود.

منبع:sammobile

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز