کد خبر : 98824
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۳۵

برگزاری رویدادهای فرهنگ‌ و هنر محور باعث نشاط جامعه می‌شود

برگزاری رویدادهای فرهنگ‌ و هنر محور باعث نشاط جامعه می‌شود

ایسنا/یزد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزاری رویدادهای فرهنگ‌محور و هنرمحور را باعث نشاط و شادابی در جامعه دانست. «مجید جوادیان‌زاده» با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری مجریان و گویندگان «سرسخن»، در ادامه اظهار کرد: در شرایط فعلی که به خاطر کرونا محدودیت‌هایی نظیر در خانه ماندن، روح مردم آزار دیده است، این

برگزاری رویدادهای فرهنگ‌ و هنر محور باعث نشاط جامعه می‌شود

ایسنا/یزد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزاری رویدادهای فرهنگ‌محور و هنرمحور را باعث نشاط و شادابی در جامعه دانست.

«مجید جوادیان‌زاده» با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری مجریان و گویندگان «سرسخن»، در ادامه اظهار کرد: در شرایط فعلی که به خاطر کرونا محدودیت‌هایی نظیر در خانه ماندن، روح مردم آزار دیده است، این چنین رویدادهایی که مهارت فردی و گروهی افراد خانواده را تقویت می‌کند بسیار موثر است.

وی افزود: استان و کشور با توجه به گستره فعالیت‌های صحنه‌ای، به مجریان توانمند زیادی نیاز دارد تا بتوانند با احاطه بر فنون اجرا ارتباط خوب و موثر با مخطبان خود ایجاد کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه با بیان این‌که لازم است با برگزاری دوره‌ها، کارگاه‌ها و رقابت‌های سازنده، زمین‌یه رشد مجریان و گویندگان بیش از پیش در کشور ایجاد شود، گفت: خوب سخن گفتن و زیبا سخن گفت می‌تواند به ارتقاء فرهنگی عمومی جامعه نیز کمک کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جشنواره سر سخن، جوادیان‌زاده در پایان با بیان این که در جامعه با بسیاری از علاقمندانی که می‌خواهند اجرا را تجربه کنند، مواجه هستیم، تصریح کرد: برگزاری جشنواره گویندگان، مجریان و نویسندگان سر سخن فرصتی مناسب برای کسب این مهارت و تقویت اعتماد به نفس برای اجرای این مهم است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز