کد خبر : 54899
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲

اولیانوف: مذاکرات بروکسل جایگزین گفت‌وگوهای وین نیست

اولیانوف: مذاکرات بروکسل جایگزین گفت‌وگوهای وین نیست

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین تاکید کرد که مذاکرات ایران و اتحادیه اروپا در بروکسل جایگزین مذاکرات در وین جهت احیای برجام محسوب نمی‌شود.  یک خبرنگار غربی روز یکشنبه در توییتی نوشت: دیپلماتی به من گفته است که گفت‌وگوها میان ایران و اتحادیه اروپا نمی‌تواند جایگزین ازسرگیری مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و

اولیانوف: مذاکرات بروکسل جایگزین گفت‌وگوهای وین نیست

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین تاکید کرد که مذاکرات ایران و اتحادیه اروپا در بروکسل جایگزین مذاکرات در وین جهت احیای برجام محسوب نمی‌شود.

 یک خبرنگار غربی روز یکشنبه در توییتی نوشت: دیپلماتی به من گفته است که گفت‌وگوها میان ایران و اتحادیه اروپا نمی‌تواند جایگزین ازسرگیری مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا شود.
میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در واکنش به این اظهار نظر، در توییتی نوشت: البته گفت‌وگوها در بروکسل نمی‌تواند جایگزین مذاکرات وین بر سر برجام شود. لازم به گفتن نیست. اگر طرف ایران نیاز داشته باشد، جلسه آینده در بروکسل می‌تواند به عنوان مرحله مقدماتی درخصوص ازسرگیری مذاکرات حقیقی در وین محسوب شود.
مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در وین با روی کار آمدن دولت جدید ایران جهت بررسی‌های لازم فعلا متوقف شده است. ایران ابراز آمادگی کرده است که با تمام شدن این بررسی‌ها، زمان مقرر آغاز دور هفتم این مذاکرات با هماهنگی طرف‌های مقابل انجام خواهد شد.

اخیرا انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سفری درباره از سرگیری مذاکرات وین به تهران داشته است که به نوشته روزنامه نشنال، زمان از سرگیری این مذاکرات نهایی نشده است و دو طرف[ایران و اتحادیه اروپا] روزهای آتی در بروکسل نشستی دوجانبه خواهند داشت تا موضوع از سرگیری مذاکرات را بیشتر بررسی کنند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز