کد خبر : 70966
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۵۹

برای اجرای عدالت حامی عدالت‌طلبان باشیم

برای اجرای عدالت حامی عدالت‌طلبان باشیم

ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: در دستگاه قضایی اگر بخواهیم عدالت اجرا شود، باید حامی عدالت‌طلبان باشیم اما آن‌هایی که حامی زمین‌خواری‌ها هستند، آن‌هایی که در فساد اداری دخیل هستند و حامی کسانی هستند که در فضای مجازی به ارزش‌ها توهین می‌کنند را جزو دستگاه قضا نمی‌دانیم. آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های

برای اجرای عدالت حامی عدالت‌طلبان باشیم

ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: در دستگاه قضایی اگر بخواهیم عدالت اجرا شود، باید حامی عدالت‌طلبان باشیم اما آن‌هایی که حامی زمین‌خواری‌ها هستند، آن‌هایی که در فساد اداری دخیل هستند و حامی کسانی هستند که در فضای مجازی به ارزش‌ها توهین می‌کنند را جزو دستگاه قضا نمی‌دانیم.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: ایام انتخابات زمان سنجش تقواست تا ببینیم چه میزان خداوند مد نظرمان بود ه است.

وی با اشاره به کارشکنی‌ها و هجمه‌های داخلی و خارجی برای آسیب رساندن به روند انتخابات، تصریح کرد: عوامل بسیاری در انتخابات به میدان آمدند تا مردم ما به میدان نیایند. رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی و همه دشمنان اسلام در بیرون از مرزها به همراه منافقان شب و روز تبلیغ می‌کردند که مردم رأی ندهند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: کارشکنی‌هایی انجام شد تا مردم به میدان نیایند، بی‌حوصلگی و بی‌رمقی برخی از مسئولان به‌خوبی مشهود بود. در برخی کشورهای خارجی به کسانی که رأی می‌دادند توهین می‌کردند و مردم را کتک می‌زدند اما مدعیان حقوق بشر از این جریان‌ها حمایت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: اما مردم به میدان آمدند و رأی بالایی دادند. دست یکایک مردم را برای این حضور آگاهانه و مسئولانه و با بصیرت می‌بوسیم و قبل از تبریک به رئیس‌جمهور منتخب، به این مردم تبریک می‌گوییم.

وی خاطرنشان کرد: به منتخبان شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور و استان مؤمن پرور قزوین و همه منتخبان مؤمن، انقلابی و متعهد تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم این دوران خدمتشان در شوراهای شهر و روستا پرونده قیامتشان را روشن کند، ذخیره آخرتشان شود، جلوی فساد را بگیرند، امانت‌دار بیت‌المال باشند، زندگی و رفاه مردم را سامان دهند و مردم روی خوش زندگی، آسایش و رفاه را ببینند و اگر درست عمل کنند توده‌های مردم پشتیبانشان خواهند بود.

آیت‌الله عابدینی با گرامیداشت هفت تیر و شهادت شهید بهشتی اظهار کرد: شهید بهشتی بسیار مظلوم بود و اهانت‌ها، تهمت‌ها، ناسزاها و جوسازی‌ها علیه این سید مظلوم صورت می‌گرفت و هیچ‌وقت دیده نشد وی از شخص خودش دفاع کند و هر وقت آمد حرفی بزند از انقلاب، مردم و عدالت دفاع کرد و برای این بزرگ‌مرد علو درجات را درخواست می‌کنیم و برای دشمنانش که دشمنان مردم و دین و انقلاب بودند، ذلت و نابودی درخواست داریم.

خطیب جمعه قزوین با تبریک هفته قوه قضائیه تصریح کرد: همه دست‌اندرکاران دستگاه قضا در استان قزوین که دغدغه عدالت دارند و برای این معنا بر این مسئولیت قرار گرفته‌اند، تبریک عرض می‌کنم. آن‌هایی که سوء استفاده می‌کنند و حامی کسانی می‌شوند که به بیت‌المال دست‌درازی کرده‌اند، حسابشان جداست.

وی افزود: آن‌هایی که حامی زمین‌خواری‌ها هستند، آن‌هایی که در فساد اداری دخیل هستند و حامی کسانی هستند که در فضای مجازی به ارزش‌ها توهین می‌کنند را جزو دستگاه قضا نمی‌دانیم. آن‌ها همانند طبری‌ها شناسایی می‌شوند و دستشان از پیکره دستگاه قضا کوتاه می‌شود و ان‌شاءالله هر روز شاهد پاک‌تر شدن دستگاه قضا باشیم.

امام جمعه قزوین ادامه داد: در دستگاه قضایی اگر بخواهیم عدالت اجرا شود، باید حامی عدالت‌طلبان باشیم، این جوانانی که به میدان می‌آیند و نامهربانی‌ها را تحمل می‌کنند و پای عدل و ایمان می‌ایستند، بهترین یاران دستگاه قضا هستند و اگر می‌خواهیم عدالت اجرا شود باید از چنین جریانات عدالت‌خواهی حمایت شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز