کد خبر : 72188
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

شهرفروشی آسیبی برای نسل آینده

شهرفروشی آسیبی برای نسل آینده

ایسنا/مرکزی رئیس شورای شهر اراک شهرفروشی را آسیبی برای نسل آینده دانست و گفت: امور شهرداری بدون کار تیمی پیش نمی رود و شهردار باید به هویت و روح شهر اعتقاد داشته باشد. امیدواریم در مدیریت جدید شهر، اراک درست مدیریت شود نه فقط اداره شود. وحید میرنظامی ۱۳ آبانماه در آیین تودیع و معارفه شهردار

شهرفروشی آسیبی برای نسل آینده

ایسنا/مرکزی رئیس شورای شهر اراک شهرفروشی را آسیبی برای نسل آینده دانست و گفت: امور شهرداری بدون کار تیمی پیش نمی رود و شهردار باید به هویت و روح شهر اعتقاد داشته باشد. امیدواریم در مدیریت جدید شهر، اراک درست مدیریت شود نه فقط اداره شود.

وحید میرنظامی ۱۳ آبانماه در آیین تودیع و معارفه شهردار اراک اظهار کرد: شهردار اراک از بین ۴۳ گزینه انتخاب شد.

وی با بیان اینکه شهردار فرمانده اجرایی در ارائه خدمات شهری است، افزود: شهرداری موفق خواهد بود که بتواند ضمن تعامل مثبت و سازنده، از دستگاه های زیرساختی و عمرانی نهایت بهره را ببرد و با برنامه ریزی درست شهر را از نقطه ای به نقطه دیگر ارتقا دهد.

وی با اشاره به اینکه آلودگی هوا در اراک موجب نارضایتی و ناراحتی مردم شده است، افزود: باید مسئله آلودگی هوا را به عنوان مطالبه جدی مردم دنبال کرد، در موضوع پسماند چیزی به عنوان دور ریختن زباله وجود ندارد و مسلما هرچه دور ریخته شود بیشتر به ما نزدیک می شود و باید مدیریت شود.

میرنظامی اراک را یک باغ شهر دانست که امروز درگیر ساختمان های بلند مرتبه شده است و گفت: در برخی از شهرک های نوساز اراک مسجد نمی بینیم اما رویکرد شورای ششم محله و مسجد محور است.

وی شهرفروشی را آسیبی برای نسل آینده دانست و گفت: امور شهرداری بدون کار تیمی پیش نمی رود و شهردار باید به هویت و روح شهر اعتقاد داشته باشد. امیدواریم در مدیریت جدید شهر، اراک درست مدیریت شود نه فقط اداره شود.

میرنظامی با تاکید بر توجه به اولویت ها اظهار کرد: در بازه زمانی ۴ ساله باید شهر را ارتقا داد، البته امروز کمتر از ۴ سال فرصت باقی است و شورای ششم به پروژه های عمرانی و مباحث فرهنگی و اجتماعی و نشاط اجتماعی نگاه ویژه ای خواهد داشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز