کد خبر : 75112
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲:۰۸

توصیه‌های بهداشتی به کنکوری‌ها

توصیه‌های بهداشتی به کنکوری‌ها

ایسنا/البرز معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۴۶۰ کارشناس بر اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی آزمون سراسری در البرز نظارت خواهند داشت.  دکتر شهاب مستوفی با اشاره به فرارسیدن موعد آزمون سراسری دانشگاه‎‌ها و با توجه به وجود شرایط کرونایی به داوطلبان توصیه کرد: داوطلبان آزمون سراسری در تمامی مراحل قبل، در حین و بعد از

توصیه‌های بهداشتی به کنکوری‌ها

ایسنا/البرز معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۴۶۰ کارشناس بر اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی آزمون سراسری در البرز نظارت خواهند داشت.

 دکتر شهاب مستوفی با اشاره به فرارسیدن موعد آزمون سراسری دانشگاه‎‌ها و با توجه به وجود شرایط کرونایی به داوطلبان توصیه کرد: داوطلبان آزمون سراسری در تمامی مراحل قبل، در حین و بعد از آزمون ماسک استفاده نمایید و از دست زدن به ماسک پرهیز کنید. از ماسک های فیلتردار استفاده نکنید و یک یا چند عدد ماسک اضافه همراه داشته باشیدو هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان و عوامل آزمون فاصله مناسب (حداقل ۱.۸ متر) را حفظ کنید.

به گزارش ایسنا، مستوفی ادامه داد: در هیچ گونه تجمعی شرکت نکنید، محلول کوچک ضدعفونی مناسب دراختیار داشته باشید و قبل و بعد از آزمون دست های خود را ضدعفونی نمایید.

وی گفت: قبل از خوردن و آشامیدن دست‌ها را ضدعفونی کنید و زمان خوردن و آشامیدن را به حداقل برسانید تا مدت زیادی بدون ماسک نمانید. سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی‌ها، دستگیره درها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری کرده و از دستمال کاغذی استفاده کنید. ماسک های استفاده شده را درخیابان رها نکنید و در یک عدد کیسه پلاستیکی و یا سطل زباله درب دار قرار دهید.

رئیس مرکز بهداشت البرز خاطر نشان کرد: اولویت اول ما سلامتی داوطلبان است و در این راستا علاوه بر ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی،  ۴۶۰ کارشناس بهداشتی نیز بر اجرای صحیح این  پروتکل‌ها نظارت خواهند داشت.

وی افزود: در این نظارت‌ها که از روزهای پیش با بازدید و کنترل حوزه‌های امتحانی آغاز گردیده است، کارشناسان بهداشتی کلیه داوطلبین را از نظر علائم بیماری کووید ۱۹ مورد غربالگری قرار داده و افراد دارای علایم شناسایی و محیط آزمون آنها از سایرین جدا می‌شود و پس از هر مرحله آزمون، محل ضدعفونی و گندزدایی خواهد شد.

مستوفی با بیان اینکه ارتباط مستقیمی بین تجمع و انتقال بیماری وجود دارد، از خانواده داوطلبان خواست  از تجمع در محل حوزه برگزاری آزمون خودداری کنند و درصورت همراه داشتن وسیله نقلیه شخصی در خودروی خود بمانند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز