کد خبر : 74943
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۴۱

دفاتر تسهیل‌گری نقش مهمی در توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه دارند

دفاتر تسهیل‌گری نقش مهمی در توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه دارند

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید همواره مورد توجه باشد. محمود ثمینی از تلاش‌های اثرگذار دفاتر تسهیلگری در توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار تقدیر کرد و افزود: امروزه با توجه به گسترش و تنوع آسیب‌های اجتماعی لازم است مقوله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد به‌طورجدی و بیش از

دفاتر تسهیل‌گری نقش مهمی در توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه دارند

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید همواره مورد توجه باشد.

محمود ثمینی از تلاش‌های اثرگذار دفاتر تسهیلگری در توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار تقدیر کرد و افزود: امروزه با توجه به گسترش و تنوع آسیب‌های اجتماعی لازم است مقوله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد به‌طورجدی و بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به نقش مهم دفاتر تسهیل گری در توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه، اظهار کرد: اجتماعی شدن مبارزه با این پدیده شوم از طریق برقراری ارتباط متقابل با اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و برنامه‌ریزی مبتنی بر بررسی دقیق و همه‌جانبه از شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در هر محله در دستور کار کلیه نهادها، دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های فعال مردمی در این حوزه قرار گیرد.

ثمینی خاطرنشان کرد: با توجه به‌ضرورت توانمندسازی همه اقشار در محلات کمتر برخوردار به‌ویژه زنان بی‌سرپرست یا بد سرپرست باید از همه ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده کرد و لازم است دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی نیز در این زمینه همکاری و مساعدت لازم را اعمال کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز