کد خبر : 75192
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۴:۲۳

کمک ۳۰ میلیاردی خیرین خارج‌نشین به استان مرکزی در دوران کرونا

کمک ۳۰ میلیاردی خیرین خارج‌نشین به استان مرکزی در دوران کرونا

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در طول دوران کرونا بیش از ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های استان از سوی خیرین ساکن در کانادا، امریکا و اروپا و حاشیه خلیج فارس اهدا شد. سید علی آقازاده در آیین رونمایی از سردیس های عباس معصومی، خیر و پروفسور ایرج عشقی، مشاور علمی طرح موزه شهاب سنگ

کمک ۳۰ میلیاردی خیرین خارج‌نشین به استان مرکزی در دوران کرونا

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در طول دوران کرونا بیش از ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های استان از سوی خیرین ساکن در کانادا، امریکا و اروپا و حاشیه خلیج فارس اهدا شد.

سید علی آقازاده در آیین رونمایی از سردیس های عباس معصومی، خیر و پروفسور ایرج عشقی، مشاور علمی طرح موزه شهاب سنگ نراق و استاد زمین شناسی دانشگاه آخن آلمان در شهرستان دلیجان، اظهار کرد: نراق شهری باستانی و قدیمی است که آثار و نشانه های تاریخ را می توان همچنان در این شهر شاهد بود، این شهر بزرگان بسیاری در حوزه دین، فرهنگ، تفکر و اندیشه را تقدیم کشور کرده است که هر کدام می تواند برای یک کشور افتخارآفرین باشند و همین باعث شده است که این شهر به منطقه ای گردشگری، توریستی و تاریخی بدل شود و باید آن را حفظ کنیم.

وی تاکید کرد: با وجود افراد ارزشمند در حوزه اقتصاد و کسب و کار و علم و دانش و استمرار تربیت افراد ارزشمند در این شهر، اما این شهر از رونق روزهای اول خود افتاده است، بر این اساس باید این ظرفیت را به شهر بازگرداند و امیدواریم با تلاش به جایگاه کهن و دیرینه خود بازگردد.

استاندار مرکزی با اشاره به فرهنگ غنی مردم استان مرکزی در تامین نیازها و تلاش خیرین برای کمک و فعالیت در عرصه های مختلف در این استان، اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز و سلامت استان مرکزی یکی از قوی ترین مجمع ها در سطح کشور است.

وی بیان کرد: در طول دوران کرونا بیش از ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها از سوی خیرین ساکن در کانادا، امریکا و اروپا و حاشیه خلیج فارس اهدا شد و در همین لحظه در سه نقطه استان مرکزی سه بیمارستان توسط خیرین در حال ساخت است و مدارس و ساختمان های آموزشی نیز بوفور از سوی خیرین احداث شده است.

آقازاده با بیان اینکه اختصاص درصدی از توان مالی افراد برای کمک به مردم در واقع یک توفیق الهی و آموزنده برای همه مردم است، افزود: این نگاه در دین مبین اسلام و فرهنگ ایران از دیرباز وجود داشته است و در واقع یک فرهنگ تاریخی در نهاد مردم ایران است که تا امروز همچنان شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به افتتاح بخش دیگری از موزه منحصر به فرد شهاب سنگ نراق و رونمایی از کتاب اندیشه های ماندگار، بیان کرد: عشق و علاقه پروفسور عشقی به فرهنگ ایران باعث شده است که هر زمان که نیاز باشد رنج سفر را تحمل کند و به کشور بازگردد و این سردیس ها برای همیشه یاد و خاطره این بزرگان را در استان مرکزی ماندگار می کند.

استاندار مرکزی افزود: امیدواریم با تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب، این موزه که با دردسرهای بسیار به مرحله بازدید و پذیرش علاقمندان رسیده است، در کشور معرفی و شناخته شود و کانون رفت و آمد توریست ها باشد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز