کد خبر : 75575
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۳۵

آماده‌باش پلیس برای کنکور/ دستگیری ۲۰ کلاهبردار که سوالات تقلبی می‌ فروختند

آماده‌باش پلیس برای کنکور/ دستگیری ۲۰ کلاهبردار که سوالات تقلبی می‌ فروختند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تمهیدات پلیس برای برگزاری کنکور سراسری را تشدید کرد. به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح اقتدار پلیس امنیت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ۲۰ نفر از افرادی که اقدام به فروش سوالات کنکور در فضای حقیقی و مجازی کرده بودند از سوی ماموران پلیس پایتخت دستگیر شدند

آماده‌باش پلیس برای کنکور/ دستگیری ۲۰ کلاهبردار که سوالات تقلبی می‌ فروختند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تمهیدات پلیس برای برگزاری کنکور سراسری را تشدید کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح اقتدار پلیس امنیت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ۲۰ نفر از افرادی که اقدام به فروش سوالات کنکور در فضای حقیقی و مجازی کرده بودند از سوی ماموران پلیس پایتخت دستگیر شدند البته در بررسی هایی که انجام دادیم، مشخص شد که ادعاهای این افراد کذب بوده و موضوع صحت نداشته است اما با توجه به اینکه این اقدامات در راستای کلاهبرداری از مردم بود با آن برخورد شد.

وی درباره تمهیدات پلیس برای برگزاری کنکور سراسری نیز اظهارکرد: در هماهنگی با وزارت علوم و سازمان سنجش اقدامات خوبی انجام و تدابیر امنیتی برای انتقال سوال ها به مخازن اتخاذ شده است. در روز برگزاری کنکور نیز پلیس نسبت به روان سازی ترافیک و مدیریت آمد و شد در اطراف مراکز برگزاری کنکور اقدام خواهد کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد اجرای طرح ترافیک در روز برگزاری کنکور نیز گفت: در این خصوص رایزنی هایی با وزارت علوم انجام شده است و ما نیز نظرات خود را اعلام کردیم. در صورت نیاز می توان نسبت به اتخاذ تدابیری در این خصوص اقدام کرد.

رحیمی همچنین به داوطلبان کنکور توصیه کرد که فریب وعده ها و تبلیغات دروغین درباره فروش سوالات یا پاسخ سوالات کنکور را نخوردند و به سایت ها و فضاهایی که با لینک های جعلی آنان را به صفحات پرداخت الکترونیک هدایت می کند، وارد نشوند چراکه این اقدام یا به قصد کلاهبرداری انجام شده یا به قصد فیشینگ است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز