کد خبر : 77516
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۲۹

برترین‌های جشنواره «فضای معنوی آیات قرآنی» معرفی شدند

برترین‌های جشنواره «فضای معنوی آیات قرآنی» معرفی شدند

ایسنا/مازندران دبیر نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی کوتاه دانشجویی «فضای معنوی آیات قرآنی» جهاددانشگاهی مازندران، از اعلام نتایج این جشنواره خبر داد. حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: این جشنواره به منظور احیای مفاهیم و موضوعات مـرتبط با فضای معنوی آیات قرآنی، دانش اندوزی و علم، تمثیل‌های قرآنی، داستان‌های قرآنی، تفکر و تعمق در طبیعت، .. در

برترین‌های جشنواره «فضای معنوی آیات قرآنی» معرفی شدند

ایسنا/مازندران دبیر نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی کوتاه دانشجویی «فضای معنوی آیات قرآنی» جهاددانشگاهی مازندران، از اعلام نتایج این جشنواره خبر داد.

حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: این جشنواره به منظور احیای مفاهیم و موضوعات مـرتبط با فضای معنوی آیات قرآنی، دانش اندوزی و علم، تمثیل‌های قرآنی، داستان‌های قرآنی، تفکر و تعمق در طبیعت، .. در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای با فراخوان اول بهمن ماه ۱۳۹۹ آغاز به‌کار کرد.

گل‌محمدی تصریح کرد: مهلت شرکت در جشنواره تا پایان بهمن ماه سال ۱۳۹۹ بود که دوباره تا پایان اسفندماه سال ۹۹ تمدید شد و در نهایت، بیش از ۲۰ متن به دبیر خانه جشنواره ارسال شد.

وی افزود: پس از اتمام مهلت و ارسال متون نمایشی به دبیرخانه، خانم‌ها اعظم بروجردی و شیرین مجتهدی از نویسندگان و هنرمندان تئاتر کشور در بخش تخصصی نمایشنامه‌نویسی و آقای حبیب‌الله طالقان غفاری از قاریان بین المللی و مدرسین قرآنی در بخش محتوایی به داوری آثار، پرداختند.

دبیر نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی کوتاه دانشجویی «فضای معنوی آیات قرآنی» با ارائه این مطلب که پس از داوری نهایی آثار رسیده به جشنواره از سوی هیئت داوران سه نمایش نامه صحنه‌ای حایز رتبه برتر این جشنواره شدند، افزود: در بخش خیابانی هیچ نمایش نامه‌ای حایز رتبه برتر جشنواره نشد، اما در بخش صحنه‌ای نمایشنامه «و خدا همین حوالی است» به نویسندگی سمیرا طاهری دانشجوی دکتری آمار دانشگاه بیرجند، رتبه اول این جشنواره را بدست آورد.

مسئول کانون تئاتر سیاوشان جهاددانشگاهی واحد مازندران، بیان کرد: نمایشنامه «پیامبر» به نویسندگی محسن صفری دانشجوی کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سکان از شهرستان سیمرغ مازندران، رتبه دوم را به خود اختصاص داد و نمایشنامه «حرمان» به نویسندگی کیمیا رضایی کلانتری، عضو هیئت علمی دانشگاه ساری حائز رتبه سوم این جشنواره شد.

وی در پایان افزود: با توجه به شرایط کرونایی موجود مراسم اختتامیه جشنواره برگزار نخواهد شد و لوح تقدیر و جوایز برترین‌های این جشنواره، به صورت پستی به محل سکونت نفرات برتر ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز