کد خبر : 77253
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲:۵۷

تکمیل پروژه آبخیزداری و آبخوان‌داری شهرک صنعتی سمنان تا پایان تیرماه

تکمیل پروژه آبخیزداری و آبخوان‌داری شهرک صنعتی سمنان تا پایان تیرماه

ایسنا/سمنان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان از آغاز اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان داری فاز دوم در حوزه شهرک صنعتی سمنان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبر داد.  معصومه منظمی از تکمیل پروژه آبخیزداری و آبخوان‌داری شهرک صنعتی سمنان تا پایان تیرماه جاری خبر داد و اظهار کرد: این پروژه بر اساس

تکمیل پروژه آبخیزداری و آبخوان‌داری شهرک صنعتی سمنان تا پایان تیرماه

ایسنا/سمنان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان از آغاز اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان داری فاز دوم در حوزه شهرک صنعتی سمنان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبر داد.

 معصومه منظمی از تکمیل پروژه آبخیزداری و آبخوان‌داری شهرک صنعتی سمنان تا پایان تیرماه جاری خبر داد و اظهار کرد: این پروژه بر اساس مطالعات تفضیلی و اجرایی در حوزه آبخیز شهرک صنعتی و در ادامه تکمیل عملیات آبخیزداری سال‌های 98  و 99 بوده و پس از اجرای آن می توان گفت عملیات آبخیزداری در حوزه پوشش خوبی داشته و می تواند در مدیریت منابع آب و کنترل سیل نقش بسزایی ایفا کند.

وی افزود: تا کنون بیش از 10 هزار متر مکعب عملیات مکانیکی آبخیزداری در حوزه شهرک صنعتی در سال های98 و 99 اجرا گردیده است و این پروژه نیز در ادامه عملیات آبخیزداری سنوات گذشته با حجم دو هزار و900 متر مکعب اجرایی شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان ادامه داد: اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 280 میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به این پروژه تخصیص یافته است.

وی از آغار عملیات اجرایی این پروژه آبخیزداری و آبخوان داری خبر داد و تصریح کرد: فاز دوم این پروژه تا پایان تیرماه به پایان می رسد.

منظمی از تقویت سفره‌های آب زیر زمینی به عنوان یکی از مزایای این پروژه نام برد و گفت: جلوگیری از بروز سیلاب‌های ویرانگر و خسارت ناشی از آن، افزایش تولیدات مرتعی و دامی، جلوگیری از مهاجرت‌های بی رویه روستاییان، بهبود اشتغال و ارتقای سطح درآمد روستاییان و آبخیزنشینان، مهار و کنترل آب‌های زیرزمینی و تقویت منابع آب موجود در منطقه از دیگر اهداف اجرای این پروژه‌های آبخیزداری در سمنان است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز