کد خبر : 77521
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۲۹

دهم تیرماه تجلی‌گر نقش مهم حوزه‌های صنعت و معدن است

دهم تیرماه تجلی‌گر نقش مهم حوزه‌های صنعت و معدن است

ایسنا/یزد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در پیامی بمناسبت روز ملی صنعت و معدن، این روز را به فعالان این عرصه تبریک گفت. «محمدرضا علمدار یزدی» در آستانه روز ملی صنعت و معدن، طی پیامی روز ملی صنعت و معدن را به فعالان حوزه‌های صنعتی و معدنی تبریک گفته و اعلام کرد: «دهم

دهم تیرماه تجلی‌گر نقش مهم حوزه‌های صنعت و معدن است

ایسنا/یزد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در پیامی بمناسبت روز ملی صنعت و معدن، این روز را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

«محمدرضا علمدار یزدی» در آستانه روز ملی صنعت و معدن، طی پیامی روز ملی صنعت و معدن را به فعالان حوزه‌های صنعتی و معدنی تبریک گفته و اعلام کرد: «دهم تیرماه تجلی گر نقش مهم حوزه های صنعت و معدن است. اهمیت بالای این دو حوزه ما را برآن می دارد تا در جهت تحقق اهداف بلند مدت با همکاری دست اندرکاران و فعالان این عرصه، با عزمی ملی و مدیریتی جهادی در جهت توسعه کشور گام برداریم.»

وی اضافه کرد: «بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مجالی است تا در پرتو منویات مقام معظم رهبری و با همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی در راستای توسعه استان و کشور عزیزمان ایران اسلامی گام برداریم.»

علمدار یزدی با تبریک دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن در سالی که با درایت مقام معظم رهبری به نام ” تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها ” نامگذاری شده است به همه تلاشگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان این عرصه، از تلاش ستودنی انسانهایی که در سنگر جهاد اقتصادی استوارانه، عزت و اقتدار ایران اسلامی را سرلوحه امور خویش قرار داده اند و چرخهای موتور پیشرفت کشور را به حرکت درآورده تقدیر و تشکر کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز