کد خبر : 89412
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۲۳

تسریع در روند سرمایه‌گذاری‌ها؛ مهم ترین فلسفه ستاد توسعه خاوران

تسریع در روند سرمایه‌گذاری‌ها؛ مهم ترین فلسفه ستاد توسعه خاوران

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: فلسفه تشکیل ستاد توسعه خاوران، تسریع در امر سرمایه گذاری در استان است. محمد فرهادی، امروز چهارشنبه ۲۳ تیرماه در اولین جلسه قرارگاه پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌های ستاد توسعه خاوران، اظهار کرد:  با توجه به اینکه فلسفه تشکیل ستاد توسعه خاوران، تسریع در امر سرمایه گذاری

تسریع در روند سرمایه‌گذاری‌ها؛ مهم ترین فلسفه ستاد توسعه خاوران

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: فلسفه تشکیل ستاد توسعه خاوران، تسریع در امر سرمایه گذاری در استان است.

محمد فرهادی، امروز چهارشنبه ۲۳ تیرماه در اولین جلسه قرارگاه پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌های ستاد توسعه خاوران، اظهار کرد:  با توجه به اینکه فلسفه تشکیل ستاد توسعه خاوران، تسریع در امر سرمایه گذاری و کاهش موانع پیش روی سرمایه گذاران می باشد، به دستور نماینده عالی دولت در استان، قرارگاه پشتیبانی تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، وی تأکید کرد: این قرارگاه با توجه به  نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان “تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” که صرفاً یک نام گذاری نیست و در واقع سیاست گذاری کلی است که نظام باید در راستای اجرای آن گام بردارد، شکل گرفته است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نقش قرارگاه پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها در موفقیت بیش از پیش ستاد توسعه خاوران، گفت: هدف قرارگاه پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، رصد سرمایه گذاری‌ها و طرح‌هایی است که تفاهم نامه‌های آنها در ستاد توسعه خاوران به امضاء رسیده است.

فرهادی به لزوم حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران  در استان تأکید کرده، اظهار کرد: هدف ستاد فقط دعوت و حضور صِرف سرمایه گذار به استان نیست، بلکه مدیریت استان در ادامه مسیر نیز، خود را موظف به حمایت از سرمایه گذاران می‌داند.

وی افزود: در این جلسه مسائل و مشکلات تعدادی از سرمایه گذاران مطرح و در مورد برخی از آنها دستورات لازم صادر شد.

به گفته وی؛ برای برخی موارد نیز نیاز است با تشکیل جلسات مختلف در حوزه‌های مرتبط، موانع را از پیش روی سرمایه گذاران برداریم تا آنها با دغدغه کمتر و خیالی آسوده تر در استان سرمایه گذاری کنند و اشتغال پایداری را  ایجاد کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی در خصوص روند پیشرفت طرح‌ها نیز گفت: با توجه به اینکه ستاد توسعه خاوران از ابتدای امسال فعالیت جدی و اجرایی خود را آغاز کرده، طی این ۴ ماه طرح‌ها مباحث حقوقی و سازمانی خود را طی کرده‌اند.

فرهادی تصریح کرد: در ادامه لازم است با هم افزایی مثبت بین دستگاه ها و بخش خصوصی، اجرایی شدن طرح ها را تسریع کنیم.

گفتنی است؛ قرارگاه پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌های ستاد توسعه خاوران با حضور فرمانداران شهرستان‌های تابعه، برخی از سرمایه گذاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز