کد خبر : 90249
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲

کاهش دید افقی بر اثر مه‌گرفتگی در برخی جاده‌های زنجان

کاهش دید افقی بر اثر مه‌گرفتگی در برخی جاده‌های زنجان

ایسنا/زنجان یک مسئول در اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مه‌گرفتگی در برخی جاده‌های زنجان دید افقی را کاهش داده است. محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان قطع شده و تردد به حالت روان و عادی در جریان است. وی از

کاهش دید افقی بر اثر مه‌گرفتگی در برخی جاده‌های زنجان

ایسنا/زنجان یک مسئول در اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مه‌گرفتگی در برخی جاده‌های زنجان دید افقی را کاهش داده است.

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان قطع شده و تردد به حالت روان و عادی در جریان است.

وی از مه‌گرفتگی گردنه سعیدآباد در زنجان ـ بیجار و گردنه سازین در محور خدابنده ـ همدان خبر داد و گفت: به دلیل کاهش دید افقی، لازم است رانندگان برای تردد از این محورها از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

رئیس مرکز اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه در اثر بارش‌های اخیر ۱۳۰ روستا در محاصره برف و کولاک قرار گرفت، عنوان کرد: تاکنون بخش قابل توجهی از راه‌های روستایی بازگشایی شده و تا ظهر امروز به پایان می‌رسد.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر ۵۰ اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب‌العبور و مجتمع‌های بین‌راهی این استان به طور شبانه‌روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

یوسفی ادامه داد: از مسافران تقاضا داریم پیش از سفر از وضعیت راه‌ها آگاهی کسب کنند و برای این منظور می‌توانند با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند یا نرم‌افزار ۱۴۱ را بر روی تلفن‌های همراه خود نصب کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز