کد خبر : 93312
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰:۵۷

آغاز ثبت‌نام سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه اصفهان

آغاز ثبت‌نام سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه اصفهان

ایسنا/اصفهان سی وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه اصفهان برگزار می شود. مریم سلیمانی- کارشناس قرآنی دانشگاه اصفهان در گفت و گو با ایسنا، از برگزاری سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه اصفهان خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام این دوره از جشنواره از ماه رمضان امسال آغاز شده و هم

آغاز ثبت‌نام سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه اصفهان

ایسنا/اصفهان سی وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

مریم سلیمانی- کارشناس قرآنی دانشگاه اصفهان در گفت و گو با ایسنا، از برگزاری سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه اصفهان خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام این دوره از جشنواره از ماه رمضان امسال آغاز شده و هم اکنون نیز در جریان است.

وی افزود: این جشنواره در ۹ بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و نوآفرینی قرآنی است که هر بخش چند زیرشاخه دارد.

سلیمانی با بیان اینکه این جشنواره در سطح دانشجویان در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برگزار خواهد شد، گفت: ملاک دانشجو بودن مخاطبان، تنها در مرحله اول اعمال می شود. بنابراین اگر دانشجویی پس از حضور در مرحله دانشگاهی فارغ التحصیل شود، می تواند در صورت برگزیده شدن در مراحل بعدی نیز شرکت کنند. هر دانشجو تنها مجاز به شرکت در یک رشته آزمونی است.

کارشناس قرآنی دانشگاه اصفهان توضیح داد: در رشته های قرائت ترتیل و تحقیق، تواشیح و هم خوانی و اذان از بخش آوایی و نیز دعاخوانی در بخش صحیفه سجادیه به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا، آزمون در این مرحله با ارسال فایل های تصویری دانشجویان و بررسی اولیه انجام خواهد شد و فایل مربوط به برگزیدگان بر اساس سهمیه ابلاغی وزارت علوم به دبیرخانه مرحله کشوری مسابقات ارسال خواهد شد. دبیرخانه مرحله کشوری مسابقات در سی و ششمین جشنواره، دانشگاه امیرکبیر است.

وی افزود: در رشته های حفظ از بخش آوایی و رشته های بخش معارفی و نیز رشته های معارفی دو بخش صحیفه سجادیه و نهج البلاغه نیز آزمون به صورت مجازی و با ثبت نام قبلی دانشجویان در سایت اعلام شده توسط وزارت علوم در تاریخ ۱۸ مرداد و از طریق همان سایت به صورت مجازی برگزار خواهد شد و در سایر بخش ها نیز پس از اعلام محورهای مشخص شده توسط وزارت علوم، آثار دانشجویان دریافت و پس از بررسی در مرحله دانشگاهی به دبیرخانه مرحله کشوری مسابقات ارسال خواهد شد.

سلیمانی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار برتر مرحله دانشگاهی به دبیرخانه مرحله کشوری مسابقات در بخش آوایی تا شهریور ماه سال جاری است، ادامه داد: دانشجویان علاقه مند جهت ثبت نام به پورتال معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه اصفهان به آدرس https://cul.ui.ac.ir  مراجعه و نسبت به تکمیل و ارسال فرم ثبت نام بر روی منوی اصلی سایت اقدام کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز