کد خبر : 94418
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۰۰

امکان ثبت‌نام طرح جهش مسکن در ۶ شهر دیگر سیستان و بلوچستان فراهم شد

امکان ثبت‌نام طرح جهش مسکن در ۶ شهر دیگر سیستان و بلوچستان فراهم شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری های این اداره کل امکان ثبت نام طرح جهش مسکن برای شهرهای میرجاوه، دوست محمد، زهک، گشت، زابل و نوک آباد استان فراهم شد. به گزارش ایسنا، ابوالفضل مهدیار اظهار داشت: نخستین مرحله ثبت‌نام طرح مسکن از ۲۸ مهرماه

امکان ثبت‌نام طرح جهش مسکن در ۶ شهر دیگر سیستان و بلوچستان فراهم شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری های این اداره کل امکان ثبت نام طرح جهش مسکن برای شهرهای میرجاوه، دوست محمد، زهک، گشت، زابل و نوک آباد استان فراهم شد.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل مهدیار اظهار داشت: نخستین مرحله ثبت‌نام طرح مسکن از ۲۸ مهرماه برای هفت شهر زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق در محدوده تحت پوشش این اداره کل امکانپذیر بود و اکنون برای این ۶ شهر ذکر شده نیز ایجاد شده است.

وی ادامه داد: شهروندان ۶ شهر اعلام شده سیستان و بلوچستان تا ۲۸ آبان ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت saman.mrud.ir برای بهره مندی از طرح جهش مسکن نام نویسی کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون افزون بر ۲۹ هزار و  ۲۴۴ متقاضی طرح جهش تولید مسکن از ۲۸ مهرماه تاکنون در شهرستان های تحت پوشش این اداره کل اقدام به ثبت نام کرده اند که بیشترین آمار با ۲۱ هزار و ۴۶۹ نفر به شهر زاهدان و پنج هزار و ۶۸۰ نفر به شهر سراوان اختصاص دارد.

مهدیار استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب تاکنون، نداشتن مالکیت شخصی، متاهل بودن و حداقل پنج سال سکونت در شهری مورد تقاضا را از جمله شرایط واگذاری مسکن در طرح جهش تولید مسکن عنوان کرد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز