کد خبر : 94954
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۳۶

شهرهای قرمز در یک قدمی ابهر و خرم‌دره

شهرهای قرمز در یک قدمی ابهر و خرم‌دره

ایسنا/زنجان همسایگی ابهر و خرم‌دره با استان قزوین و وضعیت قرمز در برخی از شهرستان‌های این استان زنگ هشدار را برای مسئولان این دو شهرستان به صدا در آورده است. طبق آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهرهای استان زنجان وضعیت سه شهرستان نارنجی و پنج شهرستان نیز زرد بوده و این استان فاقد شهرستان‌های آبی و سفید است. در

شهرهای قرمز در یک قدمی ابهر و خرم‌دره

ایسنا/زنجان همسایگی ابهر و خرم‌دره با استان قزوین و وضعیت قرمز در برخی از شهرستان‌های این استان زنگ هشدار را برای مسئولان این دو شهرستان به صدا در آورده است.

طبق آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهرهای استان زنجان وضعیت سه شهرستان نارنجی و پنج شهرستان نیز زرد بوده و این استان فاقد شهرستان‌های آبی و سفید است.

در آخرین رنگ‌بندی کرونایی وضعیت شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و زنجان نارنجی است و شهرستان‌های طارم، ماه‌نشان، ایجرود، خدابنده و سلطانیه رنگ زرد کرونایی بر تن دارند.

در این بین موضوعی که باید مورد توجه جدی مسئولان بهداشت و درمان دو شهرستان ابهر و خرم‌دره قرار گیرد، وضعیت قرمز کرونایی قزوین است که با توجه به مراودات بالای این دو شهرستان با قزوین و نیز رفت و آمد کارگران این دو شهرستان، زنگ هشداری است که می‌طلبد مسئولان این دو شهرستان نسبت به کنترل‌ها حساسیت‌ بالاتری داشته باشند.

با توجه به اینکه ویروس کرونا با سویه دلتا در استان قزوین نیز مشاهده و گزارش شده است، علاوه بر کنترل‌هایی که در این حوزه در دو شهرستان توسط مسئولان باید با جدیت پیگیری شود، شهروندان نیز باید در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

گفتنی است در استان زنجان طبق آمارهای اعلام شده از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا، تاکنون تعداد موارد مثبت به ۹۴ هزار و ۷۶۱ مورد رسیده و متاسفانه ۱۵۱۲ نفر نیز به علت این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

همه آمارهای ارائه شده در این حوزه بیان‌گر این واقعیت است که کرونا کماکان در کشور می‌تازد، پس نباید بر طبل ساده‌انگاری کوبید، به همین خاطر باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از بیش اهتمام داشت.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز