کد خبر : 95261
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵

ساخت بیمارستان جدید زنجان

ساخت بیمارستان جدید زنجان

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان گفت: یک بیمارستان جدید در زنجان احداث می‌شود. سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز (۲۵ آبان‌ماه) در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از بزرگ‌ترین وقایع تاریخی دوران معاصر به رهبری امام خمینی (ره) است که به دلیل اهمیت این انقلاب، دشمنان با تمام قوا در عرصه‌های

ساخت بیمارستان جدید زنجان

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان گفت: یک بیمارستان جدید در زنجان احداث می‌شود.

سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز (۲۵ آبان‌ماه) در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از بزرگ‌ترین وقایع تاریخی دوران معاصر به رهبری امام خمینی (ره) است که به دلیل اهمیت این انقلاب، دشمنان با تمام قوا در عرصه‌های دفاعی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی و روانی با همه ابزار بلافاصله وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با این تهدیدها نیاز به یک تدیبر و تصمیم مهم بود، یادآور شد: امام خمینی (ره) تدابیری برای این منظور اندیشیدند که یکی از آن‌ها تشکیل سپاه و تکمیل آن بود. رهبر کبیر انقلاب با صدور فرمان تاریخی در ۵ آذرماه هم مردم را برای مشارکت در مدیریت کشور دخیل کردند و هم همه معادلات ابرقدرت‌ها را برهم زدند. با راه‌اندازی بسیج و شکل‌گیری پایگاه‌های مقاومت فتنه‌های دشمنان خنثی شده و بسیج روز به روز شکوفاتر و قدرتمندتر می‌شود و در همه بخش‌ها می‌درخشد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: در هفته بسیج ۱۴۰ عنوان و ۲۹۰۰ برنامه توسط بسیجیان تدارک دیده شده که از جمله آن می‌توان به اعزام تیم‌های بهداشتی به مناطق محروم با حضور پزشک، پرستار و دندان‌پزشک با ارائه خدمات رایگان، فضاسازی محیطی در همه شهرستان‌ها، اعزام تیم‌های دامپزشکی و دامپروری به روستاها، راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه، نواختن زنگ مقاومت بسیج، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، نشست کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی، رزمایش ثامن، آیین عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد.

این مسئول از مصوب شدن احداث شش درمانگاه برای ارائه خدمات درمانی به مردم خبر داد و گفت: با ابلاغ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخت یک بیمارستان در زنجان به تصویب رسیده که زمین آن مشخص شده و با همکاری علوم‌پزشکی احداث می‌شود. احداث دو مجتمع علمی نیز به تصویب رسیده و بخش اول اعتبار آن ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه امسال شاهد برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان بودیم و رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس این حماسه بی‌نظیر داشتند، تصریح کرد: به برکت این کنگره ۳۰ هزار خدمات درمانی رایگان در استان شکل گرفت. ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شد. ۲۰۰۰ جهیزیه کامل با مشارکت بسیج، کمیته امداد و سایر دستگاه‌ها اهدا شده است.

کرمی، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، آموزش‌های اشتغال، خودکفایی و مهارتی، توزیع بیش از یک میلیون بسته معیشتی و اجرای ۲۰۰۰ برنامه شهیدپژوهی را از دیگر اقدامات در راستای کنگره شهدا برشمرد و گفت: ۱۱۵۰ گروه جهادی در مناطق محروم فعال هستند که طلاب در صف مقدم گروه‌های جهادی بیش از ۱۵ هزار نفر روز کار جهادی در مناطق محروم انجام دادند.

وی به تالیف و چاپ کتاب و جمع‌آوری ۵۲۰ هزار سند در حوزه دفاع‌مقدس اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۷۰۰ یادواره شده در فضای حقیقی و ۵۰۰ یادواره آبروی محله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است. صدا و سیما ۱۵ هزار دقیقه برنامه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار کرده است و کنگره ۳۵۳۵ شهید استان یکی از برنامه‌های اثرگذار حوزه فرهنگی به‌شمار می‌رود.

کرمی در مورد طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز کرد: در شرایطی که جان و سلامتی مردم در خطر بود بسیجیان پای کار آمدند و این طرح برای از بین بردن کامل کرونا ادامه دارد. رصد و شناسایی بیماران، توزیع بسته‌های حمایتی کمک مومنانه و ارائه خدمت به مجموعه علوم‌پزشکی از خدمات صادقانه بسیجیان در این طرح است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در شرایطی که مردم از لحاظ اقتصادی و معیشیتی آسیب دیدند، عده‌ای با احتکار به بدتر شدن اوضاع دامن می‌زنند اما تیم‌های نظارتی بسیج وارد عمل شدند و ۵۳ میلیارد و ۹۰۴ میلیون تومان کالای احتکار شده کشف کردند.

وی از اجرای ۶۴ پروژه بخش آب با همکاری آبفای استان خبر داد و گفت: برای ۷۰ روستای دیگر بیش از ۹۲ میلیارد تومان مصوب شده تا پروژه‌هایی در مناطق محروم که از لحاظ آب شرب مشکل دارند، اجرا شود. ۹۰ پروژه عمرانی نیز در حوزه‌های آب‌رسانی، احداث خانه محروم  و سایر موارد در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

کرمی با تأکید بر آمادگی دفاعی و امنیتی برای خنثی کردن فتنه دشمنان تصریح کرد: ده‌ها گردان امام علی (ع)، امام حسین (ع) و گروه‌های مختلف سازماندهی شدند و آموزش دیدند و گوش به فرمان ولایت هستند که هر فتنه‌ای علیه نظام را در نطفه خفه کنند. گشت رضویون بسیج در کنار نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی هستند تا امنیت پایدار توسط مردم محقق شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی و توانمندسازی برای ایجاد اشتغال در روستاها توسط بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادنی، بیان کرد: ۵۳۱ صندوق قرض‌الحسنه راه‌اندازی شده است. در مسائل بصیرتی نیز حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و تکایا و نقط مختلف فعال است و ۱۰۶۵ کانال توسط پایگاه‌های مقاومت ایجاد شده است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز