کد خبر : 95471
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶

عکس‌هایی ناظر بر زندگی

عکس‌هایی ناظر بر زندگی

نمایشگاه حامد کاتوزی ۲۸ آبان ماه در گالری شماره ۲ با حمایت فرهنگسرای نیاوران برپا خواهد شد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این نمایشگاه با ۱۴ عکس از حامد کاتوزی، برای بازنمایی مفهوم ناظر بر زندگی به صورت عمود و از بالا گرفته شده‌اند. ۶ اثر در اندازه ۶۲ در

عکس‌هایی ناظر بر زندگی

نمایشگاه حامد کاتوزی ۲۸ آبان ماه در گالری شماره ۲ با حمایت فرهنگسرای نیاوران برپا خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این نمایشگاه با ۱۴ عکس از حامد کاتوزی، برای بازنمایی مفهوم ناظر بر زندگی به صورت عمود و از بالا گرفته شده‌اند. ۶ اثر در اندازه ۶۲ در ۱۱۰ سانتیمتر، ۷ اثر در اندازه ۵۰ در۹۰ سانتیمتر، ۱ اثر به صورت ۳ لت و هر لت در اندازه ۳۰ در ۵۵ سانتیمتر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

حامد کاتوزی متولد ۷ آبان ۱۳۶۲، پژوهشگر علوم‌ اعصاب شناختی و فلسفه‌ی ذهن و در حوزه‌ی عکاسی طبیعت برنده‌ی چند جایزه از سازمان میراث‌ فرهنگی و گردشگری است. وی عکاسی را به طور حرفه‌ای از سال ۱۳۸۲ در حوزه‌ی عکاسی صنعتی و طبیعت آغاز کرده است. این اولین نمایشگاه عکس کاتوزی در تلاقی فلسفه‌ی وجودگرایانه و پدیدارشناسانه‌ی هایدگر و تجربیاتش در حوزه‌ی فلسفه‌ی ذن و دائوئیسم برساخته شده است. با این مفهوم کلی که زندگی به مثابه امواج دریا در حال تکرار است و یک سوژه‌ی آگاه و اول ‌شخص انسانی می‌تواند از آن معنایی منحصر به فرد برای خود بسازد و آن را به تجربه‌ی زیسته‌ی خود تبدیل کند.

این نمایشگاه عکس از ۲۸ آبان تا ۶ آذر در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان می‎توانند جهت بازدید از نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

عکس‌هایی ناظر بر زندگی

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز