کد خبر : 95433
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱

مسیر شهیدان مصداق صراط مستقیم است

مسیر شهیدان مصداق صراط مستقیم است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان خانواده‌های معظم شهدا باشیم؛ این قدردانی با تکریم و خدمت به این عزیزان محقق می‌شود. به گزارش ایسنا، عبدالله مرتضوی در سفر یک روزه به شهرستان‌های شهریار و

مسیر شهیدان مصداق صراط مستقیم است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان خانواده‌های معظم شهدا باشیم؛ این قدردانی با تکریم و خدمت به این عزیزان محقق می‌شود.

به گزارش ایسنا، عبدالله مرتضوی در سفر یک روزه به شهرستان‌های شهریار و شهرقدس ضمن پاسخگویی و دیدار چهره به چهره با ایثارگران و والدین معظم شهیدان، با حضور در منزل شهیدان والامقام «مرتضی ابراهیمی و احمد حبیبی فرد» و جانبازان «محمد اکبری» و «حسین گودرزی» از مقام والا و ایثارگری شهدا و جانبازان تجلیل کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر قدس، ضمن دیدار با ایثارگران و والدین معظم شهیدان، به درخواست‌ها و مشکلات ایشان رسیدگی و دستورات لازم را جهت تحقق خواسته‌های ایشان صادر کردند. وی در این دیدارها با تأکید بر اینکه ایثارگران و خانواده‌های شهدا محق دریافت خالصانه‌ترین خدمت‌ها هستند، افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شاهد، موجب تعظیم شعائر الهی و پاسداشت فرهنگ والای ایثار و شهادت می‌شود.

مرتضوی در دومین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت «مرتضی ابراهیمی» با حضور در منزل این شهید والامقام، با همسر، فرزندان و والدین این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی شهید مرتضی ابراهیمی، شهادت وی را نمادی روشن از جوانان تربیت یافته در مکتب امام حسین(ع) برشمرد و یادآور شد: فضیلت شهید از نگاه قرآن یک فریضه عظیم و ارزشمند است، امروز هرکس در مسیر شهیدان حرکت کند به مصداق حرکت در صراط مستقیم است.

مرتضوی با بیان اینکه در حال حاضر افتخار خدمت‌رسانی به بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ شهید، جانباز و آزاده در غرب استان تهران را داریم، گفت: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم؛ این قدردانی با تکریم و خدمت به این عزیزان محقق می‌شود.

شهید «مرتضی ابراهیمی» متولد سال ۱۳۶۳ و فرمانده گردان امام حسین(ع) ملارد بود که در ناآرامی‌های منطقه ملارد برای ایجاد امنیت در آبان ماه سال ۱۳۹۸ و در محل اغتشاش حضور داشت و توسط ضربات چاقوی اشرار به شهادت رسید.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز