کد خبر : 98927
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۴۲

الزام درج قیمت روی تولیدات لبنی

الزام درج قیمت روی تولیدات لبنی

ایسنا/فارس رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس تاکید کرد که درج قیمت روی بسته بندی محصولات لبنی یک الزام قانونی و تبعیت نکردن از آن تخلف است. احمد طمراسی چهارشنبه 26 آبان در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان فارس، با بیان اینکه درج نشدن قیمت روی بسته بندی شیر نایلونی، ماست و پنیر، منجر به برخورد تعزیراتی

الزام درج قیمت روی تولیدات لبنی

ایسنا/فارس رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس تاکید کرد که درج قیمت روی بسته بندی محصولات لبنی یک الزام قانونی و تبعیت نکردن از آن تخلف است.

احمد طمراسی چهارشنبه 26 آبان در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان فارس، با بیان اینکه درج نشدن قیمت روی بسته بندی شیر نایلونی، ماست و پنیر، منجر به برخورد تعزیراتی خواهد شد، گفت: صاحبان صنایع لبنی از روز پنجشنبه 27 آبان (فردا) ملزم به درج قیمت روی بسته بندی این محصولات خواهند بود.

به گفته این مقام مسئول تولیدکنندگان در استان فارس مورد حمایت، هدایت و نظارت مسئولین و دستگاه‌های مسئول قراردارند بنابراین باید در سطح استان با مسئولین همکاری لازم را داشته باشند.

طمراسی با بیان اینکه انتزاع و انتقال مقوله نظارت به جهاد کشاورزی در زمان کوتاهی انجام می گیرد، افزود: تا محقق شدن آن همچنان سازمان صمت در این حوزه اقدام می کند و نشست تخصصی در رابطه با نظارت و فرآیند همکاری صمت و بسیج برگزار می شود.

او ذخایر گوشت در فارس را خوب ارزیابی و اضافه کرد: در موضوع توزیع مرغ منجمد طی روزهای اخیر اقدامی مدبرانه را شاهد بودیم که به واسطه آن باید از پشتیبانی امور دام فارس قدردانی کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه امکان توزیع مرغ منجمد تا رفع نیاز کامل وجود دارد و در صورت ضرورت هماهنگی لازم انجام می‌شود، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام توزیع را علاوه بر مناطق کم برخوردار با همکاری سازمان صمت در مناطق پر مصرف شهر شیراز نیز انجام دهد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز