کد خبر : 97785
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸

بازار بزرگ و فروشگاه‌های کاشان تعطیل شد

بازار بزرگ و فروشگاه‌های کاشان تعطیل شد

ایسنا/اصفهان بر اساس مصوبه ستاد مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونا در منطقه کاشان، فعالیت بازار و فروشگاه‌های بزرگ کاشان تعطیل خواهد بود. در اطلاعیه شماره ۱۸ این ستاد آمده است، بازار بزرگ کاشان، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های بزرگ، مجتمع های تجاری، بازار شهروند و بازار مهستان از روز شنبه – دوم فروردین

بازار بزرگ و فروشگاه‌های کاشان تعطیل شد

ایسنا/اصفهان بر اساس مصوبه ستاد مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونا در منطقه کاشان، فعالیت بازار و فروشگاه‌های بزرگ کاشان تعطیل خواهد بود.

در اطلاعیه شماره ۱۸ این ستاد آمده است، بازار بزرگ کاشان، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های بزرگ، مجتمع های تجاری، بازار شهروند و بازار مهستان از روز شنبه – دوم فروردین ۱۳۹۹ تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد بود.

در بخش دوم این اطلاعیه نوشته شده است: “فعالیت تمام اصناف در سطح شهرستان کاشان تا اطلاع ثانوی تا ساعت ۱۵ تعیین می شود، ولی داروخانه ها و مراکز ارائه خدمات پزشکی و پرستاری خصوصی و همچنین نانوایان، میوه فروشان، قصابان و مرغ فروشان، لبنیات و خواروبارفروشان به شرط رعایت دقیق موازین بهداشتی از این قانون استثنا هستند.”

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، در بند سوم مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا منطقه کاشان همچنین تصریح شده است که فعالیت میدان میوه و تره بار کاشان از ساعت ۵ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین می شود. رستوران ها و آشپزخانه ها با رعایت دستورالعمل های ابلاغی می توانند به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

در بخش دیگری از اطلاعیه آمده است: “مراکز و باشگاه های ورزشی، صنف اغذیه فروشان و آرایشگران زنانه و مردانه، تمام مراکز اقامتی شامل هتل ها، مهمان سراها، مجموعه های بوم گردی و.. تعطیل بوده و پذیرش مسافر در منازل شخصی نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است. دریافت و پرداخت هرگونه وجه نقد اعم از اسکناس، ایران چک و مسکوک در تمام مغازه ها تا اطلاع بعدی ممنوع است.”

در بخش پایان اطلاعیه ستاد پیشگیری از کرونا منطقه کاشان تصریح شده است: “با توجه به روند افزایشی شیوع بیماری کرونا در منطقه کاشان و لزوم حفظ جان افراد، انجام هرگونه اخلال در نظم عمومی و تخطی از موارد مذکور و یا اقدامی که سلامت شهروندان و جامعه را تهدید ‌کند با برخورد قاطع نیروی انتظامی و دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.”

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز