کد خبر : 97941
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶

جبهه‌های فرهنگی محل فعالیت یک عده خاص نباشد

جبهه‌های فرهنگی محل فعالیت یک عده خاص نباشد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا کشور با اشاره به اینکه بکارگیری عده‌ای خاص در محافل جبهه‌های فرهنگی یک زنگ خطر جدی است، گفت: اگر این مسئله اتفاق بیوفتد، نشان از تحجر و بسته بودن جبهه فرهنگی دارد، باید تمامی افراد را به حضور در این تشکیلات تشویق کرد. سید احمد عبودتیان ۲۶ آبان‌ماه در

 جبهه‌های فرهنگی محل فعالیت یک عده خاص نباشد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا کشور با اشاره به اینکه بکارگیری عده‌ای خاص در محافل جبهه‌های فرهنگی یک زنگ خطر جدی است، گفت: اگر این مسئله اتفاق بیوفتد، نشان از تحجر و بسته بودن جبهه فرهنگی دارد، باید تمامی افراد را به حضور در این تشکیلات تشویق کرد.

سید احمد عبودتیان ۲۶ آبان‌ماه در برنامه رویداد داستانی قیام در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شکل‌گیری جبهه‌ فرهنگی از جلسات درس رهبر معظم انقلاب در مشهد و همچنین توسط علمای دیگر شکل گرفته است، اظهار کرد: نخستین نتیجه این جلسات تربیت جوانان برای پیروزی انقلاب اسلامی بود، پس از جنگ، جماعت مومن و انقلابی متوجه تغییر سبک زندگی‌ها شده و آرام آرام بروز تهاجمات دشمن نمایان شد.

وی افزود: سال‌های ۷۴ و ۷۵ پدیده فضای مجازی ایجاد شد و همزمان با این پدیده، دولتی سرکار آمد که فارغ از مسائل سیاسی، شروع به ریشه‌کن کردن فضای فرهنگی کشور کرد، به‌همین دلیل افراد فرهنگی احساس خطر کرده و طرح‌هایی مانند طرح ولایت را راه‌اندازی کردند.

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا کشور ادامه داد: پس از اتفاقات فرهنگی صورت‌گرفته در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، افراد فرهنگی چاره را در به دست گرفتن مسندهای دولتی دانستند و از این رو دولت نهم شکل گرفت، در چهار سال بعد و در دولت دهم، برخی از مسئولان دچار انحرافاتی شده که ثمره آن ایجاد فتنه ۸۸ شد، به‌همین دلیل ایده سازمان‌دهی جبهه فرهنگی شکل گرفت.

عبودتیان با اشاره به اینکه وظیفه جبهه فرهنگی شناسایی نیروها، ظرفیت‌ها و بیان تجربیات است، افزود: هنوز در این جبهه ضعف‌هایی وجود دارد، اما اقداماتی مانند راه‌اندازی شبکه افق از برکات زحمات فعالان این عرصه بوده است.

وی با اشاره به اینکه بکارگیری عده‌ای خاص در محافل جبهه‌های فرهنگی یک زنگ خطر جدی است، گفت: اگر این مسئله اتفاق بیوفتد، نشان از تحجر و بسته بودن جبهه فرهنگی دارد، باید تمامی افراد را به حضور در این تشکیلات تشویق کرد.

عبودتیان صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را نتیجه بسته کار کردن جبهه‌های فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: در جنگ نرم امروز، همه باید وارد میدان شوند، زیرا دشمن از همه جوانب در حال کار است و با همکاری برخی از نیروهای دولتی، آتش فتنه‌ها شعله‌ورتر شده، مسیر باید باز شود و همه وارد میدان شوند، چرا که جنگ نرم در تک‌تک خانه‌ها در حال وقوع است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز