کد خبر : 100453
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۵:۳۹

هوای اصفهان همچنان بارانی است

هوای اصفهان همچنان بارانی است

ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ادامه بارش ها در استان اصفهان طی امروز و فردا خبر داد. ابراهیم هنرمند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی بر روی استان، اظهار کرد: براین اساس امروز و فردا (سوم و چهارم فروردین) در بیشتر مناطق استان آسمان ابری

هوای اصفهان همچنان بارانی است

ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ادامه بارش ها در استان اصفهان طی امروز و فردا خبر داد.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی بر روی استان، اظهار کرد: براین اساس امروز و فردا (سوم و چهارم فروردین) در بیشتر مناطق استان آسمان ابری خواهد بود و گاهی وزش باد نسبتا شدید نیز پیش بینی می شود.

وی با تأکید بر  بارش برف و  باران همراه با رعد و برق و تگرگ در مناطق غربی استان، خاطرنشان کرد: در مناطق دیگر استان نیز بارش باران، گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

هنرمند با هشدار جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد شهری و جاده‌ای به ویژه در مناطق غرب، شمال و شمال شرق استان طی امروز و فردا، ادامه داد: دمای هوا در بیشتر مناطق ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت. همچنین بیشینه دمای امروز در شهر اصفهان ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما در صبح فردا، ۴ درجه سانتی گراد  بالای صفر خواهد بود.

وی افزود: گرمترین نقطه استان خور و بیابانک با ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و سردترین نقطه استان هم بویین میاندشت با ۶ درجه زیر صفر پیش بینی می شود.

این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، گزارشی از میزان بارش ها طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح امروز ارائه کرد و گفت: فریدونشهر در مجموع ۲۰.۸ میلیمتر بارش داشته که شامل ۲۰ سانتیمتر  برف نیز بوده است، همچنین، سمیرم ۲۲ میلیمتر بارش با ۱۴ سانتیمتر برف، چادگان ۱۳.۲ بارش با ۲ سانتیمتر برف، خوانسار ۶.۹ بارش با ۳ سانتیمتر برف، داران ۱۸.۱ بارش با ۶ سانتی متر برف داشته است.

وی ادامه داد: دهق ۳.۸ میلیمتر بارش، دهاقان ۶.۴، زرین شهر ۶.۷، علویجه ۳ میلیمتر، کاشان ۸.۳ میلی متر، کبوتر آباد ۱.۲، مورچه خورت ۷ میلیمتر، بویین میاندشت ۱۲ میلی، میمه ۳.۱ میلی، نجف آباد ۸.۸، نطنز ۸ میلی متر، اصفهان ۱.۷، اردستان ۵. میلی متر و بارش های جزیی دیگری هم در سایر مناطق استان گزارش شده است.

هنرمند با یادآوری اینکه این میزان بارش ها تا صبح امروز بوده و تا الان قطعا بیشتر شده است، ادامه داد: از امشب تقریبا برای کل استان، به خصوص نیمه شمالی آن، شرایط تشدید بارش را داریم و عصر امروز و شب بارش های خوبی را برای شهر اصفهان خواهیم داشت.

وی با اشاره به وقفه چندساعتی بارش ها در میانه روز فردا، بیان کرد: با این حال بارش ها ادامه می یابد، در شهر اصفهان  فردا اول وقت بارش داریم و  دوباره از بعداز ظهر تا اواخر وقت دوشنبه بارش ها ادامه می یابد

هنرمند اضافه کرد: از روز سه شنبه برای شهر اصفهان بارشی انتظار نداریم، ولی برای مناطق خور و بیابانک و چوپانان بارش های پراکنده ای پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید اکانت پراپ تریدینگ

دوره ICDL در تبریز

فروش لوازم صنعتی

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز