کد خبر : 1910
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸

دعوت از سفیر کشور خلق چین برای بازدید از دانشگاه ملایر

دعوت از سفیر کشور خلق چین برای بازدید از دانشگاه ملایر

  نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به دعوت رئیس دانشگاه ملایر قرار است سفیر کشور خلق چین از این دانشگاه برای ایجاد تعاملات بین المللی مطلوب‌تر در خصوص صادرات مبل منبت و انگور و کشمش شهرستان ملایر بازدید کند. حجت الاسلام احد آزادیخواه به ظرفیت، توانمندی و پتانسیل بی نظیر دانشگاه ملایر

دعوت از سفیر کشور خلق چین برای بازدید از دانشگاه ملایر

  نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به دعوت رئیس دانشگاه ملایر قرار است سفیر کشور خلق چین از این دانشگاه برای ایجاد تعاملات بین المللی مطلوب‌تر در خصوص صادرات مبل منبت و انگور و کشمش شهرستان ملایر بازدید کند.

حجت الاسلام احد آزادیخواه به ظرفیت، توانمندی و پتانسیل بی نظیر دانشگاه ملایر در حوزه‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: با توجه به شاخص های مهم شهرستان ملایر در بخش کشاورزی، موقعیت جغرافیایی، تنوع آب و هوایی، وجود نیروی کار مناسب و تحصیل کرده و مزیت‌های خدادادی در زمینه محصولات کشاورزی همچون انگور، گردو، زعفران و داروهای گیاهی، باید از ظرفیت‌های دانشگاه ملایر به نحو مطلوب برای توسعه همه جانبه شهرستان استفاده کرد.

آزادیخواه با اشاره به ضرورت بازنگری در قوانین بخش کشاورزی، گفت: درخواست ما در نامه‌ای مکتوب از ریاست دانشگاه ملایر این بود که با توجه به ارتباط این دانشگاه جامع با دستگاه‌ها و نهادهای تصمیم ساز و بر اساس توانمندی‌های موجود در دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست، دانشکده کشاورزی و علوم انسانی، کارگروهی با محوریت دانشگاه ملایر و همراهی دستگاه‌های مرتبط در این زمینه تشکیل شود.

وی ادامه داد: در همین ارتباط دانشگاه ملایر با همکاری دستگاه‌هایی از جمله محیط زیست، منابع طبیعی، امور آب و جهاد کشاورزی اقدامات لازم نسبت به بازنگری در قوانین موجود در حوزه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری، آب، خاک، محیط زیست انجام و نظرات و پیشنهادات این کارگروه برای بهره برداری به اینجانب ارسال شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از دعوت رئیس دانشگاه ملایر از سفیر کشور خلق چین برای بازدید از این دانشگاه و ایجاد تعاملات بین المللی مطلوب تر در خصوص صادرات مبل منبت و انگور و کشمش شهرستان ملایر خبر داد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز