کد خبر : 4815
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۵۳

اصحاب رسانه دوشادوش مدافعان سلامت تلاش می‌کنند و دانایی می‌بخشند

اصحاب رسانه دوشادوش مدافعان سلامت تلاش می‌کنند و دانایی می‌بخشند

عکس خبر آرشیوی است. وزیر بهداشت در پیامی، فرا رسیدن ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار را تبریک گفت و تاکید کرد که برای آگاه ساختن مردم از بیماری نوپدید و ویروس ناشناخته، لازم بوده تا حقیقت و واقعیت بی کم و کاست و با نهایت راستی و درستی در دسترس همگان قرار گیرد و این

اصحاب رسانه دوشادوش مدافعان سلامت تلاش می‌کنند و دانایی می‌بخشند
عکس خبر آرشیوی است.

وزیر بهداشت در پیامی، فرا رسیدن ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار را تبریک گفت و تاکید کرد که برای آگاه ساختن مردم از بیماری نوپدید و ویروس ناشناخته، لازم بوده تا حقیقت و واقعیت بی کم و کاست و با نهایت راستی و درستی در دسترس همگان قرار گیرد و این چنین شد که خبرنگاران بعنوان سفیران آگاهی بخشی در دل حادثه حاضر شدند تا رسالت خویش را ابلاغ کنند و حدیث روشنگری را عینیت بخشند.

 بنابر اعلام وبدا، در متن پیام دکتر سعید نمکی آمده است: «خداوند بلند مرتبه در کتاب آسمانی خود از خبری بزرگ سخن می گوید و جبرئیل امین، امانت دار و رساننده این خبر عظیم است.
شاید در روزگار ما نیز بتوان بحران همه گیری کرونا را باید نبائی عظیم نامید. عمق و وسعت این حادثه چنان بزرگ است که گویی رستاخیز برپا شده است.
برای آگاه ساختن مردم از بیماری نوپدید و ویروس ناشناخته، لازم بوده تا حقیقت و واقعیت بی کم و کاست و با نهایت راستی و درستی در دسترس همگان قرار گیرد و این چنین شد که خبرنگاران بعنوان سفیران آگاهی بخشی در دل حادثه حاضر شدند تا رسالت خویش را ابلاغ کنند و حدیث روشنگری را عینیت بخشند.
اکنون بیش از یک سال و نیم از این واقعه می گذرد. اصحاب رسانه و خبرنگاران، دوشادوش مدافعان سلامت برای حفظ جان مردم این مرز و بوم تلاش می کنند و دانایی می بخشند.
در آستانه هفدهم مرداد ماه و روز گرانسنگ خبرنگار با یادکردی از شهیدان خبرنگار، فرصت نیکویی است تا تلاش‌ها و زحمات اصحاب قلم و رسانه، خبرنگاران و روزنامه نگاران میهن را پاس بداریم و آثار ارزشمندشان را ارج نهیم.
از این رو با ادای احترام به صاحبان قلم، روز خبرنگار را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند لوح و قلم، برای همه این عزیزان سلامت و سعادت مسالت دارم.»
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز