کد خبر : 4225
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶

شهردار منتخب مورد حمایت هر ۲۱ عضو شورا خواهد بود

شهردار منتخب مورد حمایت هر ۲۱ عضو شورا خواهد بود

یک عضو شورای شهر تهران گفت: تضارب آرا در میان اعضا در انتخاب شهردار آینده پایتخت و سایر موضوعات امری طبیعی است.  سید احمد علوی در دومین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: تلاقی روز خبرنگار و آغاز جلسات رسمی شورای ششم شهر تهران را به فال نیک گرفته و هفدهم

شهردار منتخب مورد حمایت هر ۲۱ عضو شورا خواهد بود

یک عضو شورای شهر تهران گفت: تضارب آرا در میان اعضا در انتخاب شهردار آینده پایتخت و سایر موضوعات امری طبیعی است.

 سید احمد علوی در دومین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: تلاقی روز خبرنگار و آغاز جلسات رسمی شورای ششم شهر تهران را به فال نیک گرفته و هفدهم مرداد را به قشر خدوم خبرنگار تبریک عرض می‌کنم. گرامی باد یاد و خاطره شهدای خبرنگار که در راه روشنگری جان خود را فدای آگاهی کردند.

وی افزود: خبرنگاران به عنوان رکن چهارم دموکراسی می‌توانند با قلم خود دست فاسدان را از بیت‌المال کوتاه کنند.

علوی با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد نیاز به ابزار و ایجاد آگاهی دارد، گفت: تصور می‌کنم یکی از وجوهی که شورای ششم و جامعه خبری می‌توانند حول آن همکاری مشترکی داشته باشند، تعامل سازنده در ریشه‌کن‌سازی فساد است.

وی ادامه داد: لذا به عنوان منتخب مردم تهران از این جامعه فرهیخته می‌خواهم در دوره مسئولیت ما هر جا ردّی از باج‌خواهی و فساد در اداره شهر دیدند آن‌را فریاد بزنند و بازوان پرتوان ما در راستای فسادستیزی و ریشه‌کن سازی رانت‌خواری و ویژه‌خواری باشد. از مسئولین ذی‌ربط در حوزه فرهنگ و دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی در شروع امر می‌خواهم تدابیری را ویژه بحث معیشت و امنیت شغلی این قشر زحمت‌کش بیاندیشند.

علوی در ادامه در مورد انتخاب شهردار تهران گفت: نکته دیگری که باید عرض کنم مربوط به انتخاب شهردار آینده تهران می‌شود. ابتدا از آحاد جامعه می‌خواهم با توجه به متن و پرهیز از حواشی، فضایی آرام را برای شهردار بعدی فراهم کنند.

وی افزود: تضارب و تفاوت آراست که شورایی پویا و سرزنده را می‌سازد. به عبارتی اگر این اختلافات نظر نباشد و تنها یک صدا شنیده شود، نمی‌توانیم منافع آحاد جامعه را تامین کنیم. اگر همکاران من در مورد یک برنامه، طرح و لایحه تفاوت نظر نداشته باشند نمی توانیم بهترین تصمیمات را برای شهر و شهروندان بگیریم. بنا بر این باز هم تاکید می‌کنم تضارب آرا در میان اعضا در انتخاب شهردار آینده پایتخت و سایر موضوعات امری طبیعی بوده و این موضوع نمی‌تواند دستمایه‌ دشمنان انقلاب برای به حاشیه بردن شورای انقلابی شود.

شهردار منتخب مورد حمایت هر ۲۱ عضو شورا خواهد بود

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: در پاسخ به شیطنت‌های تعداد قلیلی از رسانه‌ نماها در چند روز اخیر باید عرض کنم هر یک از گزینه‌های شهرداری تهران حتما جزو نیروهای زبده، متخصص، متعهد و انقلابی بوده‌اند که توسط همکارانم تا این مرحله از انتخاب بالا آمده‌اند. در تخصص ایشان تردیدی نیست لذا شهردار منتخب قطعا انقلابی، جهادی، کارآمد و مومن می باشد و مورد حمایت هر ۲۱ عضو شورا خواهد بود.

علوی گفت: نکته بعدی که باید بر آن تاکید کنم، موضوع احترام به همکاران ما در شهرداری است. طی چهارسال گذشته متاسفانه کمتر به مسائل معیشتی و رفاهی کارمندان شهرداری توجه شده است. انتصابات صورت گرفته در شهرداری نیز کمتر بر اساس شایستگی بوده و مدیران عمدتا سفارشی منصوب شده‌اند. رفتارهایی صورت گرفته که انگیزه را از کارمندان گرفته، استخدام و انتصاب اتوبوسی فارغ‌التحصیلان مدرسه یا دانشگاهی خاص در دوره گذشته باعث شده کارمند شهرداری هیچ پیشرفتی را برای خود متصور نباشد.

وی ادامه داد: لذا در ابتدا به کارمندان شهرداری قول می‌دهم تا توان دارم از ایشان حمایت کنم و جلوی انتصابات اتوبوسی افراد تحمیل شده به شهرداری بایستم و در جهت ارتقای سطح رفاهی و شغلی ایشان کوشا باشم. مواردی که عنوان شد از اهداف چهارساله بنده محسوب می شود و امیدوارم در نطق پایان دوره بتوانم گزارش موفقیت خود را به سمع شهروندان محترم برسانم.

عضو شورای شهر تهران گفت: خدمت به شهروندان از امروز آغاز شده و از خداوند منان عاجزانه تقاضا دارم که بنده و ۲۰ عضو دیگر شورا را در این مسیر همواره یاری رساند و مانع شرمندگی ما در مقابل شهروندان شود. ما خادمین شهروندان تهرانی خود را از مردم می دانیم و دست یاری به سوی آنها دراز می کنیم. شهروندان بهترین یاریگران مدیران شهری هستند و حضور در محلات و شنیدن دغدغه ها و مشکلات آنها از افتخارات ما محسوب می شود که امیدواریم با کمک خداوند در تمام این چهار سال توان اجرای آن را داشته باشیم.ان شاءالله با انتخاب شهرداری جهادی و هدایت های آقای مهندس چمران عزیز، خدمتگزاران خوبی برای شهروندان تهران باشیم.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز