کد خبر : 77647
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۴۶

آمریکا بارها در مقابل سپاه شکست خورده است

آمریکا بارها در مقابل سپاه شکست خورده است

ایسنا/البرز امام جمعه کرج با اشاره به اینکه برخی در صحبت‌های خود از لفظ سرباز وطن استفاده می کنند، افزود: ما چیزی به نام سرباز وطن نداریم و هر آنچه هست سرباز اسلام است چون اسلام جهان شمول است. آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی روز چهارشنبه نهم تیر ماه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه

آمریکا بارها در مقابل سپاه شکست خورده است

ایسنا/البرز امام جمعه کرج با اشاره به اینکه برخی در صحبت‌های خود از لفظ سرباز وطن استفاده می کنند، افزود: ما چیزی به نام سرباز وطن نداریم و هر آنچه هست سرباز اسلام است چون اسلام جهان شمول است.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی روز چهارشنبه نهم تیر ماه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: طی بیش از ۴۰ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، مهمترین نیرویی که مقابل آمریکا ایستاده و آن را زمین گیر کرده است نیروی سپاه بوده است.

به گزارش ایسنا وی با تاکید بر اینکه سپاه باید اقتدار و استقامت خود را در مقابل آمریکا حفظ کند، افزود: طی سال‌های متوالی آمریکا در مقابل سپاه شکست خورده و نتیجه این شکست های متوالی این بوده که  ترامپ، سپاه ایران به عنوان تروریست اعلام شد.

وی توضیح داد: بیش از چهل سال است نیروهای سپاه توانسته اند در منطقه امنیت پایدار ایجاد کنند که این چیزی جز ناکامی برای آمریکا و متحدانش به دنبال نداشته است.

وی اضافه کرد: نیروهای سپاه در دهه اول انقلاب توانستند در مقابل نقشه کودتا و جنگ ایستادگی کنند و با هدایت کشور به سمت خودکفایی اقتصادی، ایجاد پالایشگاه  و… باعث چند برابر شدن حرص آمریکا شدند.

وی افزود: سپاه از زمان آغاز تحریم تا کنون اجازه نداده مسئله کار و تولید در کشور تعطیل شود و با ایجاد راه آهن، جاده، گازرسانی و … ضربه‌های سختی به آمریکا وارد کرده است.

آیت الله حسینی همدانی توضیح داد: نیروهای سپاه در حوادث و بلایای طبیعی هم همواره با سرعت حاضر بودند و در کنار مردم برای کاهش آسیب ها و آلام خسارت دیدگان حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه سپاه توانسته اتحاد خوبی بین مردم و نظام برقرار کند، گفت: آمریکا منتظر است اتفاقی بیفتد تا بتواند بین مردم و نظام جدایی بیفکند ولی خوشبختانه تا کنون موفق نبوده است.

امام جمعه کرج توضیح داد: برخی با چهره موجه و با بیان زیبا به دنبال نفوذ در میان مردم هستند و اگر دقیق نباشیم ما را از آرمان ها دور می کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی در صحبت‌های خود از لفظ سرباز وطن استفاده می کنند، افزود: ما چیزی به نام سرباز وطن نداریم و هر آنچه هست سرباز اسلام است چون اسلام جهان شمول است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز