کد خبر : 77663
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۴۷

جهاد دانشگاهی لرستان از مجریان برتر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

جهاد دانشگاهی لرستان از مجریان برتر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان این نهاد را از مجریان برتر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اعلام کرد. دکتر امین سلاحورزیان در دیدار با مدیرکل و معاونین کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن ارائه توضیحاتی از اقدامات این نهاد انقلابی در استان و با اشاره به ظرفیت‌ها و فعالیت‎های انجام گرفته در بخش‌های فرهنگی، آموزش، پژوهش، اشتغال و

جهاد دانشگاهی لرستان از مجریان برتر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان این نهاد را از مجریان برتر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اعلام کرد.

دکتر امین سلاحورزیان در دیدار با مدیرکل و معاونین کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن ارائه توضیحاتی از اقدامات این نهاد انقلابی در استان و با اشاره به ظرفیت‌ها و فعالیت‎های انجام گرفته در بخش‌های فرهنگی، آموزش، پژوهش، اشتغال و فناوری این واحد اظهار کرد: جهاد دانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی(ره) دو نهاد مولود انقلاب اسلامی هستند که تمام تلاش خود را در راستای محرومیت زدایی و توانمندسازی جامعه در زمینه‎های مختلف به کار گرفته‎اند.

وی با بیان اینکه این دو نهاد می‎توانند همکاری بیشتر و بهتری در حوزه‎های مختلف داشته باشند، افزود: ما در جهاد دانشگاهی از ظرفیت‎های خوبی برخوردار هستیم و با داشتن نیروهای متعهد، نخبه و متخصص با روحیه جهادی می‎توانیم برای اهداف مدنظر کمیته امداد فعالیت کنیم.

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان به اقدامات این نهاد در خصوص مبارزه با آسیب‎های اجتماعی در استان و محرومیت‎زدایی اشاره کرد و گفت: پژوهش‎های خوبی در این زمینه انجام شده و با اجرای طرح ملی مشاغل خانگی گام‎های موثری در زمینه اشتغال برداشته‎ایم به طوری که هم‎اکنون از استان‎های برتر مجری این طرح هستیم.

دکتر سلاحورزیان بیان کرد: کمیته امداد می‎تواند با تدوین سرفصل‎های آموزشی مختلف از ظرفیت جهاددانشگاهی در راستای توانمندسازی مددجویان بهره ببرد؛ همچنین کارکنان این مجموعه نیز می‎توانند از خدمات این نهاد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری جهاددانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای بهبود و ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی نیازمندان ضروری است، اضافه کرد: در جهاددانشگاهی آمادگی کامل داریم که در این زمینه یاری‎گر کمیته امداد باشیم.

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری همه بخش‎ها و تکیه بر همکاری‎های مشترک، اقدامات موثری در کمک به مددجویان و خانواده‎های تحت حمایت انجام گیرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز