کد خبر : 78624
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲:۴۳

آغاز فاز سوم طرح ارتقاء تاب‌آوری خانواده‌های آسیب‌دیده از اعتیاد

آغاز فاز سوم طرح ارتقاء تاب‌آوری خانواده‌های آسیب‌دیده از اعتیاد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: فاز سوم طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده‌های آسیب‌دیده و یا در معرض آسیب با بالاترین میزان ریسک اعتیاد در راستای همکاری در اجرای طرح یاریگران زندگی در استان آغاز شد. مرضیه جلیل‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره

آغاز فاز سوم طرح ارتقاء تاب‌آوری خانواده‌های آسیب‌دیده از اعتیاد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: فاز سوم طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده‌های آسیب‌دیده و یا در معرض آسیب با بالاترین میزان ریسک اعتیاد در راستای همکاری در اجرای طرح یاریگران زندگی در استان آغاز شد.

مرضیه جلیل‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز فاز سوم طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده‌های آسیب‌دیده و در معرض آسیب با بالاترین میزان ریسک اعتیاد در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این طرح در ۱۰ محله برای ۲۰۰ نفر از زنان و اعضای این خانواده‌ها که گرفتار تاثیرات منفی مصرف موادمخدر، در حال ترک و یا بهبود یافته از اعتیاد هستند، برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: ارتقای آگاهی، ارتقای سلامت روان، ارتقای سلامت جسمانی و اجتماعی زنان و خانواده آسیب‌دیده و در معرض آسیب اعتیاد و قاچاق موادمخدر، توسعه فرهنگ مشارکت عمومی در راستای شناسایی و رفع موانع و مشکلات محلی به‌ویژه اعتیاد، استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل جهت رفع موانع و کاهش ریسک های شناسایی شده و غلبه بر چالش های اجتماعی و محیطی ناشی از اعتیاد و قاچاق موادمخدر از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح به‌شمار می‌رود.

جلیل پور تصریح کرد: اجرای طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری زنان و خانواده‌های آسیب‌دیده از اعتیاد در چهارمحال و بختیاری در چارچوب محتوای علمی و اجرایی ارائه شده از سوی معاونت امور زنان وخانواده ریاست جمهوری انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده مقرر شد جمعیت اجتماعی و فرهنگی زنان استان به‌عنوان مجری انتخاب شده از سوی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری فاز سوم طرح توان افزایی را در ۱۰ محله در معرض آسیب با بالاترین میزان ریسک اعتیاد در استان اجرا کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز