کد خبر : 79063
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۴۷

تزریق واکسن سینوفارم و آسترازنکا به مادران شیرده

تزریق واکسن سینوفارم و آسترازنکا به مادران شیرده

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تزریق واکسن های سینوفارم و آسترازنکا به مادران شیرده خبر داد. دکتر سیمین خیاط زاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا برای مادران باردار و شیرده اظهار کرد: هنوز واکسنی برای تزریق به مادران باردار

تزریق واکسن سینوفارم و آسترازنکا به مادران شیرده

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تزریق واکسن های سینوفارم و آسترازنکا به مادران شیرده خبر داد.

دکتر سیمین خیاط زاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا برای مادران باردار و شیرده اظهار کرد: هنوز واکسنی برای تزریق به مادران باردار وجود ندارد و تنها در شرایطی که وضعیت مادر باردار خطرناک باشد و بعد از بررسی و طرح موضوع در کمیته مربوطه، واکسن به مادر باردار تزریق می‌شود.

وی در خصوص واکسیناسیون مادران شیرده نیز گفت: برای مادران شیرده همچنان از واکسن آسترازنکا و سینوفارم استفاده می‌شود که البته ایمنی واکسن سینوفارم نسبت به سایر واکسن ها زیاد بوده و عوارض نسبتا کمتری نیز دارد.

وی در خصوص واکسن های موجود در مراکز بهداشت جهت واکسیناسیون افراد خاطرنشان کرد: متاسفانه اخیرا مشکلاتی در تامین واکسن دز اول وجود دارد و تمامی واکسن های موجود مربوط به دز دوم است که برای حل این مشکل در هفته جاری واکسن های دز اول مجددا وارد استان شده و طبق روال گذشته امر واکسیناسیون افراد پیگیری خواهد شد.

رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در پایان در رابطه با تعداد نفراتی که تاکنون واکسن کرونا را تزریق کرده اند، گفت: براساس آمار سامانه‌ی سیب تاکنون ۲۰۹ هزار نفر در دانشگاه علوم پزشکی تبریز(کل استان به غیر از سراب و مراغه) دز اول واکسن را دریافت کرده اند که تقریبا به ۴۱ درصد از این تعداد واکسن دز دوم نیز تزریق شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز