کد خبر : 77996
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۱۱

دادستان زرند به موضوع تعطیلی تصفیه خانه های آب این شهرستان ورود کرد

دادستان زرند به موضوع تعطیلی تصفیه خانه های آب این شهرستان ورود کرد

ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب زرند در پی تعطیلی تصفیه خانه های آب گفت: کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند و صنوفی که خودسرانه اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود می کنند و باعث ایجاد مشکلات برای شهروندان می شوند هم باید پاسخگو باشند. حجت الاسلام”بلوچ زاده” با بیان این مطلب افزود: هر نوع  افزایش قیمت

دادستان زرند به موضوع تعطیلی تصفیه خانه های آب این شهرستان ورود کرد

ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب زرند در پی تعطیلی تصفیه خانه های آب گفت: کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند و صنوفی که خودسرانه اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود می کنند و باعث ایجاد مشکلات برای شهروندان می شوند هم باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام”بلوچ زاده” با بیان این مطلب افزود: هر نوع  افزایش قیمت باید براساس دلایل منطقی و در مرجع قانونی تصویب شود ولی اینکه خودسرانه اقدامی در جهت گران کردن انجام شود عملی مجرمانه است که به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، وی در پاسخ به این مسئله که صاحبان تصفیه خانه ها از  گران شدن یکباره قبض آب توسط شرکت آب معترض هستند، به  قیمت بالای فروش آب تصفیه در سایر نقاط  اشاره کرد و گفت: طبق اطلاعات رسیده، برخی از این واحدها چندین دوره قبض خود را نپرداخته اند و افزایش قیمت آب برای آنان بدین گونه که در  فضای مجازی مطرح شده، نبوده است.

وی ادامه داد: حتی اگر چنین مشکلی وجود داشته باشد باید از طریق اتاق اصناف تقاضای افزایش قیمت بدهند نه اینکه خودسرانه  تعطیل کنند و نظم شهر را به هم بریزند. ضمن آنکه اخبار پیرامون قیمت بالای محصولات مشابه در سایر نقاط هم از سوی کارشناسان تکذیب شده و این گونه نبوده  که به طور مثال قیمت یک گالن آب ۲۰ لیتری در شهرهای دیگر تفاوت زیادی  با شهرستان زرند  داشته باشد.

این مقام قضایی زرند با هشدار قاطع به اخلالگران نظم و امنیت جامعه افزود: هر اقدامی باید براساس روال قانونی انجام شود و این آخرین هشدار دادستانی به تمام صنوفی است که برای رسیدن به خواسته های خود از روش های غیرقانونی استفاده می کنند و باید ملاک برای انجام هر عملی، قانون باشد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز