کد خبر : 84619
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۴:۱۸

ثبت ۸۰۰ مسئله در مهرواره محله همدل لرستان

ثبت ۸۰۰ مسئله در مهرواره محله همدل لرستان

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از ثبت ۸۰۰ مسئله در مهرواره محله همدل این استان خبر داد. حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی با بیان اینکه مهرواره محله همدل طرحی برای حل مشکلات محلات با جذب مشارکت مردمی است، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با ارائه این مدل جدید تلاش می‌کند تا حل مشکلات حوزه‌های

ثبت ۸۰۰ مسئله در مهرواره محله همدل لرستان

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از ثبت ۸۰۰ مسئله در مهرواره محله همدل این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی با بیان اینکه مهرواره محله همدل طرحی برای حل مشکلات محلات با جذب مشارکت مردمی است، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با ارائه این مدل جدید تلاش می‌کند تا حل مشکلات حوزه‌های مختلف محلات و شهرها توسط خود شهروندان شناسایی شده و برای رفع این مشکلات مدل گفتمانی حل مسئله را نهادینه کند تا بدون دغدغه مسائل یاد شده برطرف و زمینه توسعه در ابعاد مختلف مهیا شود.

وی از ثبت ۸۰۰ مسئله در مهرواره محله همدل لرستان خبر داد و افزود: حدود ۸۰۰ مسئله و مشکل توسط مردم با اجرای طرح مهرواره محله همدل در این استان ثبت شده است.

غلامی با بیان اینکه این طرح در سه بخش شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود و در نهایت به سه برگزیده کشوری که بهترین راهکار عملی برای رفع بزرگ‌ترین مشکل اعلام شده هر کدام ۲۰۰ میلیون تومان اهدا می‌شود، ادامه داد: از اهداف برگزاری این جشنواره می‌توان به کاهش آسیب‌های اجتماعی، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری، ایجاد امید در اجتماع اشاره کرد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه تأکید مقام معظم رهبری این بوده که مشکلات با همراهی مردم رفع شود و طرح مهرواره برای تحقق این موضوع کلید خورد، خاطرنشان کرد: این جشنواره در استان از رمضان امسال آغاز شد و مرحله شهرستانی آن در تاریخ ۱۰ تیرماه به پایان رسید.

وی افزود: توزیع سبد معیشتی، رفع مشکلات اقتصادی اهالی و موضوعاتی چون برطرف شدن اختلافات، رفع مشکلات محله، تهیه جهیزیه و هر نوع مشکلات فردی و جمعی که در محله‌ها وجود دارد مدنظر این مهرواره است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز