کد خبر : 84833
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۱۹

آغاز به کار ۵ مدرسه ماندگار در شیراز

آغاز به کار ۵ مدرسه ماندگار در شیراز

ایسنا/فارس طی مراسمی ۵ مدرسه ماندگار در شیراز به بهره‌برداری رسید و از تندیس مدارس ماندگار هنرستان‌های آیت‌الله طالقانی، صنعتی نمازی، شهید جوانمردی و دبیرستان‌های نمازی و عشایری شهید بهشتی رونمایی شد. مدیرکل آموزش و پرورش فارس یکشنبه ۱۳ تیرماه در آیین آغاز به کار مدارس ماندگار در شیراز، گفت: مدارس ماندگار مصوبه ۷۲۵ شورای عالی

آغاز به کار ۵ مدرسه ماندگار در شیراز

ایسنا/فارس طی مراسمی ۵ مدرسه ماندگار در شیراز به بهره‌برداری رسید و از تندیس مدارس ماندگار هنرستان‌های آیت‌الله طالقانی، صنعتی نمازی، شهید جوانمردی و دبیرستان‌های نمازی و عشایری شهید بهشتی رونمایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس یکشنبه ۱۳ تیرماه در آیین آغاز به کار مدارس ماندگار در شیراز، گفت: مدارس ماندگار مصوبه ۷۲۵ شورای عالی آموزش و پرورش است و به مدارسی اطلاق می شود که سابقه نیم قرن درخشان علمی، فرهنگی، هنری را داشته اند.

فرهاد اسماعیلی با بیان اینکه فارس با پیشینه ۱۳۰ ساله در آموزش جدید و مدرن و قرن‌ها آموزش مکتبی و حوزوی متاسفانه از ثبت مدارس ماندگار بی بهره مانده بود، افزود: با تلاش انجام شده، ۵ مدرسه فارس در شورای عالی آموزش و پرورش به طور همزمان به عنوان مدارس ماندگار ثبت شد که یک رکورد و دستاورد بی نظیر است.

اسماعیلی گفت: این مدارس به صورت خاص و هیئت امنایی اداره خواهند شد و استاندار فارس، فرماندار شیراز، مدیرکل آموزش و پرورش و اشخاص مهم فرهنگی شهر، اعضای این هیئت امنا ایفای نقش می‌کنند.

او با بیان اینکه هویت برای افراد جامعه، ایمان و امنیت و سلامت به بار می‌آورد، اضافه کرد: موضوع حفظ و تحکیم هویت در مدارس ماندگار بسیار حائز اهمیت است و از اهداف اصلی راه اندازی این مدارس به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اگر فرزندان این سرزمین بدانند ریشه و هویت اصلی آنان به کجا باز می‌گردد قطعا بسیاری از اتفاقات ناگوار نظیر مهاجرت نخبگان اتفاق نمی‌افتد.

اسماعیلی اضافه کرد: هویت ابعاد متفاوتی دارد و ما به عنوان متولیان فرهنگ در نظام مقدس تعلیم و تربیت باید میراث و داشته هایمان را تقویت کنیم و در راستای اعتلای آن بکوشیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز