کد خبر : 85515
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲:۳۴

اموال مسروقه میلیاردی تحویل آموزش و پرورش فارس شد

اموال مسروقه میلیاردی تحویل آموزش و پرورش فارس شد

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که با دستگیری اعضای یک باند سرقت در این استان، ۴۲ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و به آموزش و پرورش تحویل شده است. سردار رهام‌بخش حبیبی یکشنبه ۲۰ تیر به خبرنگاران گفت: روز گذشته در پی وقوع یک فقره سرقت از آزمایشگاه آموزش و پرورش در شهرستان “اِوَز”

اموال مسروقه میلیاردی تحویل آموزش و پرورش فارس شد

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که با دستگیری اعضای یک باند سرقت در این استان، ۴۲ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و به آموزش و پرورش تحویل شده است.

سردار رهام‌بخش حبیبی یکشنبه ۲۰ تیر به خبرنگاران گفت: روز گذشته در پی وقوع یک فقره سرقت از آزمایشگاه آموزش و پرورش در شهرستان “اِوَز” در جنوب استان فارس، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری “۱۱ وحدت” شهرستان اوز بلافاصله وارد عمل شده و با اقدامات هوشمندانه موفق شدند در کمتر از ۲ ساعت هویت سارقان را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی موفق شدند هر ۵ نفر سارقان را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

او با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت از آزمایشگاه اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموالی مسروقه به ارزش ۴۲ میلیارد ریال کشف و برابر دستور مقام قضایی تحویل نماینده آموزش و پرورش شد.

حبیبی گفت: اموال کشف شده شامل ۳ دستگاه کولر گازی، ۱۴ عدد میکروسکوپ، ۶ عدد روشویی به همراه شیرآلات، ۴ دستگاه الکترو موتور، یک دستگاه تلویزیون، ۵ عدد صندلی آزمایشگاهی، ۲ عدد الکتروسکوپ، مجموعه گیت فیزیک، جعبه الکترو مغناطیس، سانتریفیوژ، پروژکتور، اسلاید ویدیو، ۳ دستگاه موتور برق آموزشی، ماکت اسکلت انسان، ۲ عدد الکتریسته، آب گرمکن برقی، کیت شیمی و الکترو مغناطیس بوده است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: این استان برای سارقان، قاچاقچیان و خلافکارانی که امنیت مردم را با مخاطره مواجه کنند، محلی بسیار ناامن است و برخورد پلیس با هرگونه اخلال در نظم و امنیت، مطابق قانون و بسیار قاطع و بدون اغماض است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز