کد خبر : 85433
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲:۲۲

دریافت سند کاداستر برای ۱۵۴۹ هکتار از زمین‌های دولتی کاشان

دریافت سند کاداستر برای ۱۵۴۹ هکتار از زمین‌های دولتی کاشان

ایسنا/اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان از دریافت سند تک‌برگ برای ۱۵۴۹ هکتار از زمین‌های دولتی در شهرهای جوشقان قالی و قمصر در این شهرستان خبر داد. مجتبی آراسته در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با انجام عملیات ثبت، نقشه‌برداری و ایجاد کدهای کاداستر، برای ۱۵۲۷ هکتار اراضی دولتی در منطقه جوشقان قالی، معروف به مراتع

دریافت سند کاداستر برای ۱۵۴۹ هکتار از زمین‌های دولتی کاشان

ایسنا/اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان از دریافت سند تک‌برگ برای ۱۵۴۹ هکتار از زمین‌های دولتی در شهرهای جوشقان قالی و قمصر در این شهرستان خبر داد.

مجتبی آراسته در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با انجام عملیات ثبت، نقشه‌برداری و ایجاد کدهای کاداستر، برای ۱۵۲۷ هکتار اراضی دولتی در منطقه جوشقان قالی، معروف به مراتع شمال جاده کامو به قهرود سند تک برگ دریافت شد که خارج از حریم شهر قرار دارد.

وی افزود: با پیگیری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و تعامل اداره ثبت قمصر، ۲۲ هکتار در منطقه بن رود قمصر نیز دارای سند تک برگ شد که در محدوده حریم شهر قمصر مشخص شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان، تاکید کرد: با صدور این اسناد، زمین‌های دولتی در بخش بزرگی از مناطق جوشقان قالی و قمصر به رسمیت شناخته شد که ارزش تقریبی آن بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود.

آراسته تصریح کرد: با ابلاغ دستورالعمل اجرای کاداستر اراضی ملی و دولتی در سال ۱۳۹۴، اصلاح نقشه‌های سنواتی تفکیک انفال و تبدیل اسناد دفترچه‌ای به اسناد تک برگی به عنوان اولویت کاری در کنار وظایف اصلی در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

وی گفت: اسناد تک برگ کاداستر شده دارای مختصات مکان مبنا بوده و موقعیت اراضی ملی و جداسازی آن از اراضی مستثنیات اشخاص را با حدود معین و مشخص تفکیک می‌کند.

آراسته افزود: اصولی‌ترین راهکار برای جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب، دریافت سند مالکیت اراضی ملی به صورت تک‌برگ و کاداستر شده است که پیگیری‌های قانونی در حال انجام است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز