کد خبر : 87600
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۲۸

آغاز واکسیناسیون افراد ۶۵ تا ۷۰ ساله در آذربایجان‌شرقی

آغاز واکسیناسیون افراد ۶۵ تا ۷۰ ساله در آذربایجان‌شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آغاز واکسیناسیون افراد ۶۵ تا ۷۰ ساله در آذربایجان‌شرقی خبر داد. دکتر عباسعلی درستی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: از روز گذشته واکسیناسیون افراد ۶۵ الی ۷۰ ساله در سطح استان آغاز شده است که افراد از طریق پیامک مطلع شده و

آغاز واکسیناسیون افراد ۶۵ تا ۷۰ ساله در آذربایجان‌شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آغاز واکسیناسیون افراد ۶۵ تا ۷۰ ساله در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

دکتر عباسعلی درستی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: از روز گذشته واکسیناسیون افراد ۶۵ الی ۷۰ ساله در سطح استان آغاز شده است که افراد از طریق پیامک مطلع شده و در مراکز تزریق واکسن حاضر می‌شوند.

وی در خصوص نوع واکسن تزریق شده نیز گفت: فعلا به دلیل اینکه واکسن ایرانی به اندازه‌ی کافی در اختیار نیست، از واکسن خارجی استفاده می‌شود و براساس دستور العمل وزارت بهداشت، هر واکسنی که در دسترس و موجود باشد، آن واکسن تزریق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در هیچ مرکزی به صورت انتخابی واکسن تزریق نمی‌شود چرا که در بعضی موارد حتی در بین اعضای هیات علمی نیز این مشکل به وجود می‌آمد که افراد اصرار بر تزریق یک نوع واکسن خاص را داشتند که برای از بین بردن این نوع مشکلات، وزارت بهداشت اعلام کرده است که هر واکسنی که موجود باشد، همان واکسن استفاده شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص تعداد مراکز واکسیناسیون در تبریز نیز گفت: اکنون نمایشگاه بین المللی تبریز نیز به مراکز واکسیناسیون قبلی در تبریز اضافه شده است ولی در چند روز آینده با اضافه شدن چند مرکز دیگر روند واکسیناسیون در تبریز تسریع خواهد شد.

درستی در پایان با بیان اینکه فعلا کمبودی از بابت واکسن دز اول و دوم در استان وجود ندارد، گفت: افرادی که به دلیل ابتلا به کرونا تاکنون واکسن را تزریق نکرده اند، می‌توانند بعد از گذشت سه ماه از بهبودی کامل به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن را تزریق کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز