کد خبر : 87210
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۵:۳۹

ابلاغ ۲۱۶ میلیارد تومان برای اجرای ۱۴ طرح بزرگ تولیدی خراسان جنوبی

ابلاغ ۲۱۶ میلیارد تومان برای اجرای ۱۴ طرح بزرگ تولیدی خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی طی نشست مدیران تعاون در استان به ابلاغ ۲۱۶ میلیارد تومان از مصوبه سفر معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان اشاره شد. علی اکبر اکبری راد، مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی، امروز سه سمبه ۲۲ تیرماه در نشست شورای هماهنگی ادارات و دستگاه‌های وابسته به

ابلاغ ۲۱۶ میلیارد تومان برای اجرای ۱۴ طرح بزرگ تولیدی خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی طی نشست مدیران تعاون در استان به ابلاغ ۲۱۶ میلیارد تومان از مصوبه سفر معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان اشاره شد.

علی اکبر اکبری راد، مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی، امروز سه سمبه ۲۲ تیرماه در نشست شورای هماهنگی ادارات و دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تبریک هفته تامین اجتماعی و تشکر از همراهی و همکاری مجموعه تامین اجتماعی استان با کار آفرینان، کارفرمایان، کارگران، تولید کنندگان و… در استان اظهار کرد: با توجه به وجود کرونا و تعطیلی  واحدهای تولیدی یا ایجاد مشکلاتی برای تولید کنندگان، کار آفرینان و…. در استان، شخص مدیر کل و همکارانشان توجه خوبی به این قشر کرده‌اند که جای تشکر دارد.

به گزارش ایسنا، وی بر توجه به تولید ملی ودرخواست استمرار این گونه توجه همه دستگاه‌ها به حوزه تولید، سرمایه گذاران و اشتغال استان تاکید کرد و گفت: تولید ملی در واقع ستون فقرات اقتصاد مقاومتی محسوب می شود وبایستی برای ایجاد اشتغال وتوسعه سرمایه گذاری ورونق تولید همت جمعی داشته باشیم.

وی به سرمایه‌ها و ظرفیت‌های ارزشمند استان از جمله معادن، محصولات استراتژیک و مرز اشاره کرد و گفت: علاوه بر این ظرفیت‌ها، کارگران به عنوان سرمایه ارزشمند استان که چرخ تولید به دستان توانایشان می‌چرخد نیازمند آرامش خاطر و امنیت شغلی هستند که اگر تامین اجتماعی و ادارات کل استان از جمله تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات و پیگیری‌های خوبی برای رفع مشکلات و مطالبات آنان داشته‌اند، اما ضرورت دارد بیش از پیش از قشر ارزشمند دفاع و برای احقاق حقوق آنان تلاش کنیم.

وی با اشاره به برخورداری بیش از ۵۰ درصد مردم استان از خدمات تامین اجتماعی، بیان کرد: چتر تامین اجتماعی گسترده و فراگیر بوده و باید برای توجه بیشتر به جامعه هدف تحت پوشش این سازمان همت گماشت.

اکبری راد بیان کرد: قطعا رسیدگی به امورات و مشکلات کارگران باید در دستور کار این شورا باشد.

وی به نقش و عملکرد تامین اجتماعی در توسعه و رونق اقتصادی، سرمایه گذاری و اشتغال اشاره کرد و گفت: با انعطاف در قانون و قانون را به سمت ارباب رجوع توجه دادن، موجبات افزایش رضایت مندی جامعه هدف فراهم خواهد شد.

وی بیان کرد: ضرورت دارد مصوبات سفر معاونین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حوزه تامین اجتماعی دنبال شود.

محمدی، مدیر کل تامین اجتماعی خراسان جنوبی نیز با ارائه گزارشی از توجهات انجام شده و اقدامات دوران کرونا به جامعه هدف به ابلاغ احداث ساختمان شعبه تامین اجتماعی شهرستان بشرویه با اعتبار اولیه ۵ میلیارد تومان و ایجاد شعبه تامین اجتماعی در بعضی از شهرستان‌ها، گفت: به زودی عملیات احداث ساختمان تامین اجتماعی شهرستان بشرویه با حداقل ۴۳۰ متر مربع آغاز می‌شود.

غلامرضا اشرفی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی نیز از پیگیری مستمر مصوبات سفر معاونین به این استان توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت و اظهار کرد: برخورداری بالغ بر ۳۰ هزار خانوار روستایی عشایری و کشاورزی استان از بیمه روستایی عشایری، احداث و تکمیل مجموعه‌های ورزشی در سطح استان، توسعه و تجهیز مراکز فنی حرفه‌ای و… از جمله مصوبات این سفر بوده که مردم استان از خدمات آن برخوردار شده‌اند.

در این نشست به ابلاغ ۲۱۶ میلیارد تومان از مصوبه سفر معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان اشاره شد که از این مبلغ تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان اختصاص یافته که برای راه اندازی و توسعه ۱۴ طرح بزرگ تولیدی صنعتی در استان هزینه و پرداخت خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز