کد خبر : 88027
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲

خدمات‌رسانی ۱۱ پایگاه هلال‌احمر زنجان به در راه ماندگان

خدمات‌رسانی ۱۱ پایگاه هلال‌احمر زنجان به در راه ماندگان

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۱۱ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر استان، آماده ارائه خدمت به هم‌وطنان است. سیدقاسم موسوی صبح امروز (۲۲ آبان‌ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش‌های اخیر، اظهار کرد: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک شدید در جاده‌ها و گردنه‌های صعب‌العبور استان زنجان، امدادگران برای خودورهای

خدمات‌رسانی ۱۱ پایگاه هلال‌احمر زنجان به در راه ماندگان

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۱۱ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر استان، آماده ارائه خدمت به هم‌وطنان است.

سیدقاسم موسوی صبح امروز (۲۲ آبان‌ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش‌های اخیر، اظهار کرد: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک شدید در جاده‌ها و گردنه‌های صعب‌العبور استان زنجان، امدادگران برای خودورهای عبوری از این مسیرها، زنجیرچرخ بسته و به خروج از برف این تعداد خودرو کمک کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران زنجانی برای ۶۶۱ سرنشین ۲۲۱ خودرو در جاده‌های استان زنجان امدادرسانی کردند، ادامه داد: علاوه  بر عملیات امدادرسانی، امدادرسانان هلال‌احمر استان ۱۰ نفر را در پایگاه‌های امدادی اسکان دادند.

موسوی با یادآوری اینکه ۲۸ تیم عملیاتی اعم از نجات‌گران و امدادگران هلال‌احمر در این امدادرسانی‌ها فعالیت داشتند، یادآور شد: در زمان حاضر ۱۱ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر استان زنجان با تجهیزات کامل زمستانی شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با توضیح این مطلب که برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه‌ها، شش تیم عملیاتی و پشتیبان نیز در سطح فعال و آماده ارائه خدمات امدادی هستند، اضافه کرد: همه پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر استان زنجان  به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

وی از هم‌وطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در ۲۴ ساعت از شبانه‌روز تماس برقرار کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز