کد خبر : 88695
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۳۲

دستگیری عامل حمله به ۲ مامور شهرداری تهران

دستگیری عامل حمله به ۲ مامور شهرداری تهران

عکس تزئینی است رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری فردی که به دو مامور و خودروهای شهرداری تهران حمله ور شده بود، خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید راستی در این باره گفت: اواخر بهمن ماه سال گذشته چند فرد ناشناس با حمله به ماموران اداره پسماند یکی از شهرداری های

دستگیری عامل حمله به ۲ مامور شهرداری تهران
عکس تزئینی است

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری فردی که به دو مامور و خودروهای شهرداری تهران حمله ور شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید راستی در این باره گفت: اواخر بهمن ماه سال گذشته چند فرد ناشناس با حمله به ماموران اداره پسماند یکی از شهرداری های مناطق تهران، ضمن ایجاد ضرب و شتم و مجروح کردن دو نفر از کارکنان این منطقه با ضربات چاقو و سلاح سرد اقدام به تخریب سه دستگاه خودروی دولتی متعلق به شهرداری این منطقه نیز کرده و قبل از حضور مأموران از محل وقوع جرم متواری شدند.

وی با بیان اینکه ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت بلافاصله رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار دادند، گفت: در همین راستا نیز ضمن  هماهنگی با مرجع قضائی و انجام یک طرح ریزی جامع و کامل نهایتا پس از چندین ماه کار شبانه روزی و تعقیب و مراقبت، روز گذشته مخفیگاه نفر اصلی این پرونده که به یکی از روستاهای دورافتاده در یکی از شهرستان های شمال غربی کشور گریخته بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه این فرد دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

راستی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: این فرد در اظهارات اولیه خود به بزه ارتکابی اعتراف کرد و هدف و انگیزه اش از این اقدام مجرمانه را اختلاف حساب با یکی از مأموران اداره پسماند شهرداری و عدم انجام سفارشات کاری خارج از قواره و ضوابط اداری توسط مأموران این شهرداری در سنوات گذشته که وی را متحمل ضرر و زیان های مالی کرده بود، اعلام کرد.

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی خسارت های وارده به این شهرداری را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر همدستان این فرد نیز ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز