کد خبر : 87630
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۳۲

زمین سرمایه‌گذارانی که تعلل کنند پس گرفته می‌شود

زمین سرمایه‌گذارانی که تعلل کنند پس گرفته می‌شود

ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت : برای واگذاری اراضی چه ملی و چه اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید بازه زمانی مشخصی در نظر گرفته شود که اگر مجری به موقع به تعهدات خود عمل نکرد زمین از وی بازپس گرفته شود. “جهانگیر رستمزاد” در نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: افرادی که

زمین سرمایه‌گذارانی که تعلل کنند پس گرفته می‌شود

ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت : برای واگذاری اراضی چه ملی و چه اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید بازه زمانی مشخصی در نظر گرفته شود که اگر مجری به موقع به تعهدات خود عمل نکرد زمین از وی بازپس گرفته شود.

“جهانگیر رستمزاد” در نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: افرادی که به عنوان سرمایه گذار درخواست واگذاری زمین می کنند و به دنبال دریافت تسهیلات بوده و آورده مالی چندانی ندارند، تنها موجب تعلل در اجرا و طولانی شدن پروسه طرح شده و موجب ایجاد مشکلاتی از نظر کمبود زمین برای سایر طرح ها می شوند.

وی با بیان اینکه یک سرمایه گذار بر اساس مقررات موجود باید بالای ۷۰ درصد آورده شخصی را در ابتدا سرمایه‌گذاری کند سپس درخواست تسهیلات کند، گفت: از همان ابتدا باید کارشناس دستگاه تخصصی و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ضمن نیازسنجی پروژه به میزان زمین، تسهیلات، بررسی آورده شخصی و اهلیت سرمایه گذار و توجیه دار بودن طرح بپردازد.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر اینکه اولویت اصلی ایجاد اشتغال در واگذاری اراضی ملی جذب افراد بیکار بومی منطقه است تا علاوه بر اجرای مسئولیت اجتماعی افراد بومی نیز از اجرای طرح بهره مند شوند، گفت: در واگذاری اراضی به منظور کشت باید بحث صنعت تکمیلی طرح در نظر گرفته شود و طرح ها با چشم انداز توسعه و ارزش افزوده بالا مد نظر قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تصریح کرد: برای واگذاری اراضی چه ملی و چه اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید بازه زمانی مشخصی در نظر گرفته شود که اگر مجری به موقع به تعهدات خود عمل نکرد زمین از وی بازپس گرفته شود.

رستمزاد گفت: ما در استان با مشکل زمین برای اجرای طرح مواجه هستیم و اجازه نمی‌دهیم برخی افراد به بهانه اجرای طرح تنها به دنبال تصاحب اراضی و دریافت تسهیلات باشند و هیچ آورده‌ای در آن هزینه نکنند و باید همه جوانب طرح در ابتدا سنجیده شود و تصمیمات بر اساس طرح توجیهی تایید شده و اهلیت فرد سرمایه گذار اتخاذ شود.

در این نشست ۲ طرح زراعت چوب و طرح تولید نئوپان و ام دی اف بررسی شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز