کد خبر : 87547
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۲۲

هزینه در فرهنگ و ورزش، سرمایه‌گذاری است

هزینه در فرهنگ و ورزش، سرمایه‌گذاری است

ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر لزوم ترویج فرهنگ بهره‌مندی از مشاورین در جامعه تأکید کرد و گفت: در حوزه فرهنگ و ورزش هرچه هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری است و هرآنچه از لحاظ اعتباری به آن اختصاص دهیم کم است. به گزارش ایسنا، حمید سیفی سه‌شنبه ۲۲تیرماه با اشاره به تأثیر کرونا در زندگی روزمره

هزینه در فرهنگ و ورزش، سرمایه‌گذاری است

ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر لزوم ترویج فرهنگ بهره‌مندی از مشاورین در جامعه تأکید کرد و گفت: در حوزه فرهنگ و ورزش هرچه هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری است و هرآنچه از لحاظ اعتباری به آن اختصاص دهیم کم است.

به گزارش ایسنا، حمید سیفی سه‌شنبه ۲۲تیرماه با اشاره به تأثیر کرونا در زندگی روزمره مردم، افزود: امروز کرونا در مباحث مختلف سبک زندگی تغییرات بسیاری ایجاد کرده که اغلب این تغییرات درراستای رشد و تعالی انسان است.

وی در ادامه با اشاره به آمار بالای طلاق در مناطق برخوردارتر، تصریح کرد: باید در این زمینه‌ها آسیب‌شناسی کنیم تا شاهد افزایش تعداد ازدواج‌ها و ولادت‌ها در جامعه باشیم.

سیفی با بیان اینکه اساسی‌ترین مشکل زندگی زوج‌های امروزی عدم گفت‌و گو برای حل مشکلات است، اظهار کرد: حلقه مفقوده زندگی‌های امروزی هنر گفتگو برای رفع مشکلات است که باید این مهم با حضور مشاورین و کارشناسان امر واکاوی شود یکی از موارد مهم دیگر در جامعه که بسیاری از آن بهره‌مند نمی‌شود مشاوره گرفتن و مشورت کردن با افراد دارای صلاحیت است که باید نهادهای مسئول در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند در این راستا استان همدان دارای پنج مرکز مشاوره ازدواج به‌صورت فعال بوده که مشاوره رایگان به جوانان ارائه می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به همکاری دوجانبه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و شهرداری همدان در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش، گفت: امروز در دنیا، ورزش شهروندی توسط مردم اداره می‌شود و همین امر موجب تعالی بیشتر و بهتر شده است ما نیز باید از این الگو بیش‌ازپیش استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه نهادهای مختلف فعال در حوزه ورزش باید هم‌افزایی داشته باشند تا در کنار فعال‌شدن ورزش شهروندی شاهد توسعه ورزش همگانی و در نهایت ورزش قهرمانی باشیم، گفت: صعود شهرداری به لیگ یک با حداقل هزینه باعث افتخار استان همدان است.

وی با اشاره به اینکه امروز باید همه با هم تلاش کنیم برندهای استان را حفظ کنیم، گفت: ماهیت ورزش برد و باخت است و همین مهم موجب می‌شود که شاهد جذابیت در ورزش باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز