کد خبر : 91566
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۲۵

شعبانی بهار: برای موفقیت وزیری در المپیک از هیچ تلاشی کوتاهی نکردیم

شعبانی بهار: برای موفقیت وزیری در المپیک از هیچ تلاشی کوتاهی نکردیم

رییس فدراسیون تیروکمان گفت: برای موفقیت میلاد وزیری تنها نماینده تیروکمان در بازیهای المپیک توکیو از هیچ تلاشی کوتاهی نکردیم و حمایت های خوبی از او صورت گرفته است. غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای حضور موفق میلاد وزیری تنها نماینده ایران در بازیهای المپیک توکیو از فروردین امسال

شعبانی بهار: برای موفقیت وزیری در المپیک از هیچ تلاشی کوتاهی نکردیم

رییس فدراسیون تیروکمان گفت: برای موفقیت میلاد وزیری تنها نماینده تیروکمان در بازیهای المپیک توکیو از هیچ تلاشی کوتاهی نکردیم و حمایت های خوبی از او صورت گرفته است.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای حضور موفق میلاد وزیری تنها نماینده ایران در بازیهای المپیک توکیو از فروردین امسال تا امروز با توجه به شرایط بد اقتصادی، زمینه حضور او در تورنمنت های مختلف را فراهم کردیم تا به نتایج خوبی در  المپیک دست پیدا کند.

وی گفت: این که از او انتظار کسب مدال داشته باشیم دور از ذهن است، اما امیدواریم نتایج او در هر مرحله از رقابتهای تیروکمان موفقیت آمیز باشد.

شعبانی بهار همچنین در خصوص وضعیت تجهیزات میلاد وزیری برای شرکت در المپیک، افزود: وزیری هیچ مشکلی از نظر تجهیزات و کمان ندارد، او حتی تمام پاداش ها و طلب های خود را گرفته است و هر چه تعهد داشت را با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک انجام دادیم، ضمن این که همواره در کناره او بوده ایم و حمایت لازم را از او داشتیم.

رییس فدراسیون تیروکمان همچنین درباره ی وضعیت زهرا نعمتی گفت: شرایط نعمتی هم مثل میلاد وزیری است. او هم از اسفند سال گذشته تا امروز با حمایت فدراسیون تیروکمان و کمیته ملی پارالمپیک در تورنمنت های مختلف حضور داشته و برای موفقیت او نیز در پارالمپیک کم نگذاشته ایم، امیدوارم که با کسب مدال در این بازی ها به زحمات پاسخ مثبت بدهد.

شعبانی بهار در پایان با انتقاد اشاره به عدم حضورش در المپیک توکیو خاطر نشان کرد: در حالی که حضور در المپیک فرصت مناسبی برای روسای فدراسیون‌های المپیکی است تا با مسئولان فدراسیون‌های جهانی خود ارتباط برقرار کنند و در جهت رشد رشته های ورزشی تلاش کنند، متاسفانه سرپرست کاروان المپیک به من اعلام کرد که تنها یک نفر می تواند همراه میلاد وزیری به توکیو برود که من نیز ترجیح دادم پاکزاد (مربی میلاد وزیری) در این بازیها شرکت کند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز